vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Danke Hmm, vi är inte riktigt säkra än... Men här är ett förslag som vi funderar på och här är en nästan klar karaktär, han saknar ett ansikte dock Jag väntar i spänning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Danke Hmm, vi är inte riktigt säkra än... Men här är ett förslag som vi funderar på och här är en nästan klar karaktär, han saknar ett ansikte dock Skitsnyggt! Vad använder du för att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Skitsnyggt! Vad använder du för att göra det? Jag använder mig av Maxon Cinema 4d v.9 studio edition Redigerad 7 mars, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag använder mig av Maxon Cinema v.9 studio edition Okej, är det lätt att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Okej, är det lätt att använda? Om man redan har lite koll på hur man modellerar så är det rätt så enkelt Men om inte annat så går det relativt snabbt att lära sig, finns gott om tutorialer till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Om man redan har lite koll på hur man modellerar så är det rätt så enkelt Men om inte annat så går det relativt snabbt att lära sig, finns gott om tutorialer till det Okej! Bara en sista fråga: När planeras filmen bli klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Okej! Bara en sista fråga: När planeras filmen bli klar? Hmm, ja, det är vårat skolprojekt så den ska ju helst vara klar i mitten på April Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 och här är en nästan klar karaktär, han saknar ett ansikte dock Och två fingrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 En 3d-topic! Ojdå, då måste jag visa nåt jag har gjort. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/stalkallesbil.jpg Kom för övrigt etta med den där bilden på Remedy03. Dock är den egentligen inte så bra. Skulle kunna göra en betydligt bättre nu faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) En 3d-topic! Ojdå, då måste jag visa nåt jag har gjort. Kom för övrigt etta med den där bilden på Remedy03. Dock är den egentligen inte så bra. Skulle kunna göra en betydligt bättre nu faktiskt. Väldigt snyggt gjord faktiskt Redigerad 7 mars, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 En 3d-topic! Ojdå, då måste jag visa nåt jag har gjort. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/stalkallesbil.jpg Kom för övrigt etta med den där bilden på Remedy03. Dock är den egentligen inte så bra. Skulle kunna göra en betydligt bättre nu faktiskt. Fantastiskt måste jag säga! Väldigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Urkas @ Ganska snyggt.. Gjorde denna i 3dsmax för några månader sedan: Redigerad 8 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 En 3d-topic! Ojdå, då måste jag visa nåt jag har gjort. Kom för övrigt etta med den där bilden på Remedy03. Dock är den egentligen inte så bra. Skulle kunna göra en betydligt bättre nu faktiskt. Haha, såg fan inte först att det var 3D! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Förlåt om jag drar upp en gammal topic, men den handlar ju om 3D så det är ju dumt att göra en ny. Okej jag har en fråga; Vad behöver man för att göra en film i "3D"? Väldigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Finns det nå't bra och rättså enkelt pogram som man kan skapa 3d bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det lättaste sättet att svara på era frågor är elt enkelt: KOLLA IGENOM TOPICEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det lättaste sättet att svara på era frågor är elt enkelt: KOLLA IGENOM TOPICEN! Och det tror du inte att man redan har gjort då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Skitful bomb som jag gjorde i 3dsmax http://img192.echo.cx/img192/2445/bombis8il.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Pistol_01.JPG I IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts