Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Någon som har lust att göra det här? Det spelar ingen roll hur texten ser ut bara det står Jin Kazama. Jag skulle kunna göra de, men 3d programmet cp:ar sig o gör massa rosa streck överallt Såhär: P.S, jag skulle gjort bilden snyggare, men nu funkade de ändå inte Edit: De gick visst! Den kommer snart Redigerad 30 oktober, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hehe ,de misslyckades ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Okej, nu har tråden varit död ett tag, så nu får jag väl liva upp den med en fråga: Jag har använt gratisprogrammet blender ett tag nu, men jag undrar om det finns något bättre program att göra "småfilmer" alltså animationer med... Ni har har snackat mycket om swift3d och de där vad kan man göra med dom? EDIT: Och kan man hitta dom på internet någonstans? Redigerad 1 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Kom igen nu! Någon måste väl veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vilket 3d program är bra för n00bs i 3d ? och är lätta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vinnecool: Ingen svarar snabbare av att du gör dubbelposter, låt oss ta tid på oss och komma hit, bara för att du gör dubbelposter kan vi inte transporteras från t.ex. våra farföräldrars matbord till datorn för att svara på dina poster. Ett bra program för att skapa små korta filmer i. Tjá, skulle väl kunna vara Maya och Cinema4D, plus tillägget Kharaa, eller om det stavas Karaa, nåja... något sådant i varje fall. Frenzy: Ta i princip vilket, alla är ungefär lika vänliga mot newb's, bara att man skall vänja sig vid ett program och lära sig mer om det så går det bra. Jag rekommenderar Maya och Softimage XSI till dig eftersom båda är hyfsat lätta att lära sig och även användbara bland dagens spelindustri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 AE_Dave du är min nya idol fr.o.m nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jaja, jag brukar inte göra dubbelposter, jag var trött och irriterad, så förlåt då! Finns maya eller cinema4d i någo slags trial, för jag vill inte betala så mycket(eller helst ingenting9 för ett program som jag inte vet så mycket om... Vad är Kharaa för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) AE_Dave du är min nya idol fr.o.m nu. .... oookej... ehm.. då vet jag ..... (HORROR.) Vinnecool: www.maxon.net <- På den här hemsidan finns 30-dagars trialversion för c4d. Jag vet att det ska finnas en testversion för maya också, dock vet jag inte exakt var. Men den är för övrigt vattenstämplad. *EDIT* Kahraa/Karaa (Eller hur man nu stavade det... hehe.) är ett tilläggsprogram för ett par 3Dprogram som t.ex. Cinema 4D och 3DStudio Max, som ger tillgång till mer lätthanterligt animationssystem, för de som vill skapa längre filmer i ovanstående program. Redigerad 2 januari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ok, tack så mycket! Kan inte ni som är bra på 3d fortsätta lägga upp bilder och/eller filmer? Jag har läst igenom de flesta sidorna i det här forumet och det är ruggigt kul att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag skulle gärna lägga upp fler bilder och filmklipp, dock har jag inte den tiden för tillfället, eftersom jag för det mesta mappar vilket tar upp mye av min tid och, tjá, min klan tar sin tid också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hmm, kan ta och se om jag har några fina bilder liggande som jag kan dela med mig av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ok, bra! I framtiden kanske till och med jag lägger upp något! Redigerad 3 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Han som gorde sängen, I mitt rum min säng så är täcket halvägs upp på kudden och hänger ner från kanterna mkt mer än vad den gör nu Jäkligt snyggt hus med alla grejer i och alla vapen och allt Det borde ligga ett sönder rivet monopol i något hörn i stugan, och en "Rollétt snurra" på golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Fan, jag håller på med en uzi, men jag kan inte flytta kameran längre... (:!!! får väl försöka ändra på någon inställning då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag vet, gammal topic, men det är väl bättre att dra upp en gammal än att starta en ny? Iaf, jag tänkte bara visa lite bilder ifrån en film som jag och två polare håller på med :"> http://whiteglovegaming.myftp.org/allt_mojligt/skapelsen6.jpg http://whiteglovegaming.myftp.org/allt_mojligt/slakt6.jpg http://whiteglovegaming.myftp.org/allt_mojligt/slakt8.jpg http://whiteglovegaming.myftp.org/allt_mojligt/vacker.jpg *host* det är ett slakteri för dom som inte ser det *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag vet, gammal topic, men det är väl bättre att dra upp en gammal än att starta en ny? Iaf, jag tänkte bara visa lite bilder ifrån en film som jag och två polare håller på med :"> *host* det är ett slakteri för dom som inte ser det *host* Snyggt... men lite... mörkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Snyggt... men lite... mörkt? Tack! Jag har inte fått ordning på ljuset riktigt än och så ska filmen utspela sig på kvällen så det ska vara lite mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag vet, gammal topic, men det är väl bättre att dra upp en gammal än att starta en ny? Iaf, jag tänkte bara visa lite bilder ifrån en film som jag och två polare håller på med :"> *host* det är ett slakteri för dom som inte ser det *host* Skitsnyggt! Vad ska den handla om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Skitsnyggt! Vad ska den handla om? Danke Hmm, vi är inte riktigt säkra än... Men här är ett förslag som vi funderar på http://whiteglovegaming.myftp.org/allt_mojligt/omslag-copy.jpg och här är en nästan klar karaktär, han saknar ett ansikte dock http://whiteglovegaming.myftp.org/allt_mojligt/Kropp.jpg Redigerad 7 mars, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts