Dusse Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Hehe, du vet, skvallerpressen är omöjlig att smita undan ifrån Aja, är i Småland nu, har begränsad internet tillgång, men jag kan avslöja mitt pågående projekt: Mitt eget hus! Alla möbler är utmätta intill minsta centimeter och för att få det att se rimligt ut i Cinema 4D så har jag tagit allt x4 så att det ser bra ut. Är halv klar med "jobbarrummet" där min lillasyrra snart kommer flytta in, en vångingssäng och väggarna är ungefär vad som är klart men bild kommer väl om ca 1,5-2 veckor. Om ni vill veta mer i framtiden är jag mest aktiv på min egen och daves 3d-sida 3DD och dess Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Har jag suttit hela veckan och väntat på att nån som är i Småland utan internet uppkoppling ska komma in på msn??? omg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Har jag suttit hela veckan och väntat på att nån som är i Småland utan internet uppkoppling ska komma in på msn??? omg! hehe, då får du vänta i ngn dag till, ska åka hem troligtvis på onsdag, isåfall lär jag vara inne prick 18.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Men du kom in på msn vid 17:38 ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 En jag gjorde nyss!! PS: Sorry om jag drog upp en gammal topic men jag tillförde ju nånting till topicen, plus att jag vill ha den här topicen "alive" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Kan nån Skriva Jin Kazama i 3d åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Najs! @ Matkungen: Sure, men kan du inte göra det själv? Om du inte kan så får du säga vilken vinkel och ungefär vilket teckensnitt det ska vara, men om jag iinte har det får du nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Najs! @ Matkungen: Sure, men kan du inte göra det själv? Om du inte kan så får du säga vilken vinkel och ungefär vilket teckensnitt det ska vara, men om jag iinte har det får du nått annat Ehmm ungefär lika stort som texten på bilden nedanför. Lite snätt uppe ifrån, från vänster. TransMetals Normal jag gissar på att du inte har den så hmm... så Ta Sne Arial då. Färgen ungefär som tecknet. Redigerad 28 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nu är 3D Design uppdaterad med två stycken nya guider, varav en är till Maya! Så er som vill lära er Maya eller Maxon C4D bör rusa dit på direkten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Sorry att jag drar upp gammal tråd men... har gjort en liten s.k. scen till min gammla seekbot! den är inte klar ännu, saknas massor av detaljarbete och liknande men eftersom Giz så gärna ville ha en bild på den så tyckte jag han kunde få det. Dock blev jag stressad av honom på msn när han hetsade mig hehe, så när jag redigerade de sista ändringar på alphabilden i photoshop blev det för mycket sudd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 har hållt på ganska länge med den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 lol ludd! lade till ett par tunnor: kanske inte syns så bra dock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Så drar jag återigen upp den här tråden (argh!) men jaja: här är mitt senaste lilla projekt, schackpjäser: Alla texturer är skapade direkt i Cinema4D. Sen har jag gjort bilden lite suddig borta vid "horisonten" med hjälp av photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ehmm ungefär lika stort som texten på bilden nedanför. Lite snätt uppe ifrån, från vänster. TransMetals Normal jag gissar på att du inte har den så hmm... så Ta Sne Arial då. Färgen ungefär som tecknet. Någon som har lust att göra det här? Det spelar ingen roll hur texten ser ut bara det står Jin Kazama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag skriver samma som i topicen härunder; Finns de nåt program som man kan ladda ner, där man kan göra sånna där 3d bilder, som man kollar på ett speccielt sätt o så kommer de fram en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du menar såna 3D bilder som på Zig Zag askarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jepp. Var hittar man såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag skriver samma som i topicen härunder; Finns de nåt program som man kan ladda ner, där man kan göra sånna där 3d bilder, som man kollar på ett speccielt sätt o så kommer de fram en bild? hängde inte direkt med i din beskrivning, sry men... i alla fall, ifall du vill ha ett bra program så ska du nog kööööpaaaaa Maya 6.0 för extreeeemmmtttt mye pengar.... eller C4D för 3000 (faktiskt sänkt till bara några hundralappar på vissa webplatser ) eller 3DsMax som också kostar rätt så mye. I varje fall så, finns också ett gratisprogram som heter Blender3D typ... tror jag finns nån på 3dd3sign.coms forum som vet mer om det surfa in där och fråga vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Nej, typ sånna här. *edit* Kan nån hjälpa mig?? Jag har ett 3d program som heter AC3D, men jag kan inte spara i nån vettig fil! Vafan ska jag göra? Redigerad 30 oktober, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts