AE_Dave Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Gollum t.ex. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 och Smeagol... Ett tips: Gör Harry Potter som sitter på sin kvast och spelar Quidditch vet ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 och Smeagol... Ett tips: Gör Harry Potter som sitter på sin kvast och spelar Quidditch vet ja! Gollum och Smeagol e samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Ett tips: Gör Harry Potter som sitter på sin kvast och spelar Quidditch vet ja! Nej han kan göra en anka som spelar italiensk rugby, och bakom honom står 50,000 högupplösta tyska pansarvärnssoldater och typ en kilometer bakom dom släpps en enorm atombomb. Jag menar att det skulle bli..svårt att göra harry potter som sätter på sin kvast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Nej han kan göra en anka som spelar italiensk rugby, och bakom honom står 50,000 högupplösta tyska pansarvärnssoldater och typ en kilometer bakom dom släpps en enorm atombomb. Jag menar att det skulle bli..svårt att göra harry potter som sätter på sin kvast Exakt! Dessutom sug*r Harry Potter så jäkul*t hårt! Jag kan inte läsa den utan att spy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Nej han kan göra en anka som spelar italiensk rugby, och bakom honom står 50,000 högupplösta tyska pansarvärnssoldater och typ en kilometer bakom dom släpps en enorm atombomb. Jag menar att det skulle bli..svårt att göra harry potter som sätter på sin kvast Varför skulle Harry Potter sätta på sin kvast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) Varför skulle Harry Potter sätta på sin kvast? Han kanske har det svårt att hitta brud. Redigerad 5 juni, 2004 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Här kommer lite bilder jag gjort. Kan tillägga att jag började använda 3ds max studio för första gången igår. http://www.gamemappers.com/cave.jpg http://www.gamemappers.com/fotboll.jpg http://www.gamemappers.com/grass1.jpg http://www.gamemappers.com/grass2.jpg http://www.gamemappers.com/grass3.jpg http://www.gamemappers.com/grass4.jpg Redigerad 13 juni, 2004 av Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 N.I.C.E! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 samma bild flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 samma bild flera gånger? Jo, men olika vinklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nice Du, du borde regga dig på www.3dd3sign.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Det han syftar på var nog att filmen inte är datoranimerad men några delar av den, till exempel alla sagofigurer som är med och så, alltså, eh nu kanske jag pratar mysko som jag alltid gör då men... så här då: Filmen är inspelad med kameror och människor med kött och blod sedan har man lagt till polygon-figurer.... så då? Nej inte grotttrollet t.ex. Helt datoranimerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nej inte grotttrollet t.ex. Helt datoranimerat. Gollum? He he, du jag har sett på "bakom scenerna" från de där sagan om ringen filmerna och det var nån knubbig person i tighta kläder med massa mysko saker på som kutade runt och sprttlade sedan bytte man ut hans kropp mot en dator animering.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Gollum? He he, du jag har sett på "bakom scenerna" från de där sagan om ringen filmerna och det var nån knubbig person i tighta kläder med massa mysko saker på som kutade runt och sprttlade sedan bytte man ut hans kropp mot en dator animering.... ja vi vet att gollum e en person men inte grotttrollet asså han mena ej gollum. Redigerad 13 juni, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Gollum? He he, du jag har sett på "bakom scenerna" från de där sagan om ringen filmerna och det var nån knubbig person i tighta kläder med massa mysko saker på som kutade runt och sprttlade sedan bytte man ut hans kropp mot en dator animering.... Förresten var inte han som spelade gollum knubbig, jag har också sett bakom kulisserna. Både på tv och extramatrialet i de förlänga versionerna. Redigerad 13 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) lol? Tror du att dom hade rigtiga enter och troll etc? haha Klart de hade Redigerad 13 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Happ happ!! tråden låg ju ''långt'' bak nu..! illa en bil som jag håller på me... vanligtvis brukar man ju sätta ut ''point'' efter ''point'' men nu tog jag bara en ''plane object'' och stälde den på sidan.. sen har jag dragit ut ''point'sen/polygonerna'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag har inte skrivit något här på ett tag... 1. Jag började hjälpa gtafan1 med 3dd3sign.com .... dock vet jag inte riktigt vart han tagit vägen nu .... iaf nu så gör jag modeller till en half life modifikation.... (Någon som har en converter till 3DsMax 6? .max - .mdl? X_x har bara smd.... annars får jag köpa milkshape men det kan jag inte ett schett av så nåja.... iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 AE_Dave, nånstans har jag för mig att det fanns en grej som kunde konvertera till nåt känt format och därifrån finns det någon ytterligare converter som fixar mdl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts