Marquis Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 AE_Dave, ohh du är ju snart proffs på vapen helcoolt Marquis, Rätt bra men ljussättningen kunde va bättre vet, jag bara på den snabbt eftersom att det blir coolare med ljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 K, prova o lägg på nåt annat än spot light, typ nåt heltäckande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Tänkte bara berätta att det finns ett program (som säkert några redan vet.) som heter Bruce..... Brice..... ööh..... Bryce, ja! Nåt sånt, nåja hur som helst! Det här programmet är väldigt användbart till att göra natur och sånt i! Ni som gillar att skapa terräng med mera, testa det där Bryce programmet! (och glöm inte bort att hälsa på oss hos 3D Design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vilket 3d pogram tycker ni är bäst, 3Dsmax eller Maya 3d? Kunde vara kul att veta! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vilket 3d pogram tycker ni är bäst, 3Dsmax eller Maya 3d? Kunde vara kul att veta! ( ) Beror helt på vad du tänker göra, ifall du har tänkt göra Dator-animerade filmer eller modeller till spel, Ifall du tänker göra modeller till ett spel kan du helt och hållet utesluta Maya eftersom Maya 6 (Rekommenderar version 6 då den är mest arbetsbar eller åtminstone version 5.) nästan inte har några plug-in softwares alls för spel, däremot är både Hitta Nemo och Iceage skapat med Maya 6 så för filmer är det suveränt! 3DsMax går att göra filmer med det också, dock så är det mer standard för att göra modeller till spel med eftersom 3Ds Max är ett av de mest använda 3D programmen just nu finns det mängder av plug-ins för det. Für mich, skulle det vara Maya som gällde (Också trimmar vi leendet oc är inte så sura ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Fast The Sims 2 kommer ha stöd för Maya. Det kommer vara det programmet som det finns bäst möljighet att ändra animationer, modelelr m.m. i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 vad e det enklaste 3d programmet jag kan börja med? blir så faschinerad när ni visar era saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 vad e det enklaste 3d programmet jag kan börja med? blir så faschinerad när ni visar era saker swift 3d, det är ett väldigt enkelt pogram, dock kan man inte göra så mycket i det.. Gjorde dom sagan om ringen i Maya 3d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 vart hittar jag det? lr måste jag hitta det i busken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) tror inte att det går att köpa, isånnafall för typ 30kr för det är så dåligt lägg märke till att jag tog bort en sak som ni hatade så Redigerad 4 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Om ni vill ha ett mkt bra och lätt program ska ni ha Maxon Cinema 4D @ Patrik: Sagan om ringen? Knappast, den är ju inte dator animerad ens ju btw, om ni behöver hjälp, regga er på www.3dd3sign.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Om ni vill ha ett mkt bra och lätt program ska ni ha Maxon Cinema 4D @ Patrik: Sagan om ringen? Knappast, den är ju inte dator animerad ens ju btw, om ni behöver hjälp, regga er på www.3dd3sign.com/forum Mycket i Sagan om ringen e datoranimerat ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ladda ner det, tror inte att det går att köpa, isånnafall för typ 30kr för det är så dåligt - Jag hoppas verkligen du inte snackar warez, det kan få topicen closed / slängd i pappers korgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 @ Patrik: Sagan om ringen? Knappast, den är ju inte dator animerad ens ju lol? Tror du att dom hade rigtiga enter och troll etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 lol? Tror du att dom hade rigtiga enter och troll etc? Ooops, var riktigt flummig igår, btw, jag har aldrig sett ngn av filmerna iofs, då kanske jag inte ska uttala mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) - Jag hoppas verkligen du inte snackar warez, det kan få topicen closed / slängd i pappers korgen! Määäää!! de var ju han som frågade.. jag var snäll och svarade på en fråga! Redigerad 4 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Määäää!! de var ju han som frågade.. jag var snäll och svarade på en fråga! Ger dig ändå inte rätten att snacka om warez.. Redigerad 4 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Hur laddar man exempel modellerna. Det är bra för att jag vill testa gjöra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 lol? Tror du att dom hade rigtiga enter och troll etc? Det han syftar på var nog att filmen inte är datoranimerad men några delar av den, till exempel alla sagofigurer som är med och så, alltså, eh nu kanske jag pratar mysko som jag alltid gör då men... så här då: Filmen är inspelad med kameror och människor med kött och blod sedan har man lagt till polygon-figurer.... så då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Filmen är inspelad med kameror och människor med kött och blod sedan har man lagt till polygon-figurer.... så då? Gollum t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts