GiZmo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Maxon Cinema4D, 3D Studio Max, Maya.. mm.. föreslår Cinema4D.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hmm jag har hållt på i nästan 9 månader mer eller mindre aktivt. Man får läsa ton av guider, desto mer man är intresserad av det så lär man sig snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 OMFG! Det var ett tag sen man såg dig här Ade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ahh.. det var ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Har varit dött här ett bra tag! Så jag tänkte muntra upp er med ett litet vapen jag håller på att göra. Det är en Mauser kar 98 från WW2 Tyska infanteristernas standard, hursomhelst så tänker jag kanske göra armar och exportera modellen till MD3 format och lägga in i medal of honor spelen, det skulle vara ganska skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jälkigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 snygg..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 niice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Håller på med en pool m.m., vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Håller på med en pool m.m., vad tycks? Är nice, men jag tycker inte den ser ut som en pool! Ändra till gräs istället för trä så ser det bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 nice, vattnet ser lite knasigt ut (kan inte göra bättre själv) och sen w0rdar jag karatemorfar med att det borda va gräs ist för trä, det ser ut som en pool för dammråttor på ett bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 nice, vattnet ser lite knasigt ut (kan inte göra bättre själv) och sen w0rdar jag karatemorfar med att det borda va gräs ist för trä, det ser ut som en pool för dammråttor på ett bord okej, fast jag tänkte ha stolar m.m. omkring sen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 såg ut som en vask tyckte jag.. men.. byter du texturen till gräs så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Ni bad om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 yea.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Har varit dött här ett bra tag! Så jag tänkte muntra upp er med ett litet vapen jag håller på att göra. Det är en Mauser kar 98 från WW2 Tyska infanteristernas standard, hursomhelst så tänker jag kanske göra armar och exportera modellen till MD3 format och lägga in i medal of honor spelen, det skulle vara ganska skönt j***a snygg Vad g´heter programmet ni använder jag har sett ett 3D-program på siba för 15 kr och vill veta om det e samma som ni använder Redigerad 22 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tror knappast det, det vi använder heter Maxon Cinema 4D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tror knappast det, det vi använder heter Maxon Cinema 4D ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Tror knappast det, det vi använder heter Maxon Cinema 4D Ska nog snart dra igång med Maya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 AE_Dave, ohh du är ju snart proffs på vapen helcoolt Marquis, Rätt bra men ljussättningen kunde va bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts