AE_Dave Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 JOpps som GiZ sa! ... C4D Oxygen här! Sen har jag också använt G-Max (sucks) 3DsMax 5 och några andra små godingar dock är nog Maya och C4D dom bästa jag testat (Ehrm, maya är typ svåraste 3D programmet som någonsin gjorts .,.... hrrmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) Är Maya svårt även om man har erfarenhet av t.ex. Cinema4D? EDIT: Min 1900:e post! Redigerad 11 maj, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Är Maya svårt även om man har erfarenhet av t.ex. Cinema4D? EDIT: Min 1900:e post! Ja det lär man nog ha, det är som att lära sig ett helt nytt program, eller... det är det ju i alla men alltså det är mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt.... mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mer annorlunda än c4d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ska bara via min första skapelser! Tänkt det öär min första. Jag hade iget o göra så jag lekte lite bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ska bara via min första skapelser! Tänkt det öär min första. Jag hade iget o göra så jag lekte lite bara. LOL Vilket program använder du? 3d-lego 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 LOL Vilket program använder du? 3d-lego 2004? Vadå lol gör bättre själv. Fick ju nyss det där pogrammet o de dör e de första jag gjorde. 3ds max5 gjorde ja de i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tror han menade att de såg roligt ut med lego, inte att de va fult, emn vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tror han menade att de såg roligt ut med lego, inte att de va fult, emn vad vet jag? aja får ta de me han på msn tror nog att han skojade annars . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tjao, allihop var ett tag sen 41 sidor 3d hmm tror jag börjar modda VC snart alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tog typ nån timme att göra: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) jo_c_ke, grymmt! skeden ser dock inte ut att ligga i glaset Vad kör du med för program förresten? EDIT: här är mitt projekt som jag hållt på med ett tag nu nåt förslag på hur jag ska fixa snön? Redigerad 15 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Vad kör du med för program förresten? typ en av dom första 3D Studio Max ska föröka ordna nyare program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ok, 3dsmax är ju annars rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag är amatör på det här ämnet men vad använder ni för program för att fixa så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag är amatör på det här ämnet men vad använder ni för program för att fixa så där? fixa vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 fixa vad?? ja hålla på med 3d grejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Som vanligt rekommenderar jag BLENDER. ray-trace och allt möjligt + en klick & play game engine. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Snygga grejer ni gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ok är det svårt att grejsa med programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts