GiZmo Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Öhm okej: här: hehe gjorde på 6 min (och 18 sek ifall man vill. ) ser ut som det är typ ett skåp av nått slag som sjuker! skulle det varit en stor båt så är vågorna fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Poster ____Posts Gta_fan1____ 206 AE_Dave____ 173 GiZmo____ 95 Jojje____ 46 Topp3____ 35 the-copy____ 20 trodde faktiskt att jag hade skrivit mer än 96 posts... Redigerad 15 mars, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) ser ut som det är typ ett skåp av nått slag som sjuker! skulle det varit en stor båt så är vågorna fel! Hehe okej men äöhm... stora vågor då? btw... 6 minuter... *EDIT* Poster ____Posts Gta_fan1____ 206 AE_Dave____ 173 GiZmo____ 95 Jojje____ 46 Topp3____ 35 the-copy____ 20 OMG! Gtafan1 goes wild! Redigerad 16 mars, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Hehe okej men äöhm... stora vågor då? btw... 6 minuter... *EDIT* OMG! Gtafan1 goes wild! lol ska göra nått, men jag vet inte vad, tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 aa gör en banan(allvarlig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) dave´s skåp är ju titanic.. men isberget saknas.. btw, jag ska göra titanic... fast.. öh. flytande ska försöka iaf [EDIT] näh, orka ska nog göra en titanic bana till half-life istället.. Redigerad 1 april, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Har inte gjort nå' mycket 3D saker på sistone, men. Jag och några kompisar håller på att bygga ett 'os', så jag har inte så mycket tid, plus att jag får massa hemläxa från skolan så hinner jag inte göra så mycket annat på fritiden. btw, nån här som är någorlunda på c++? Den 'Whine' koden jag skriver för att programmet inte ska stängas av så fort man skriver något i det verkar inte vilja fungera, nån som vet var jag kan läsa om andra whine koder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Leker lite med kameran i c4d nu, kanske gör nån film, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 gjorde en beretta 9FS lite kvickt: här är den: Kanske borde göra den lite smalare sen ska jag sätta på ett skin till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Helt okej faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Hur ändrar man hur många frames man ska ha när man ska göra film? I c4d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ahh... stör mig på en sak när jag gör eld! kolla på filmen nedan... varför skakar dett??preview.mov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 alltså, att elden skakar? Är det typ inte därför att partiklarna klumpar ihop sig eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Leo: För att ändra frames i en animtion i c4d klickar du först på: Layout ikonen>Animation (förstås ) sen nere vid 'timelinen' så klickar du på typ properties eller nåt sånt sen ytterligare props eller nåt sånt sen står det "frames: 90" //90=standard för en animation) där kan du skriva vilket nummer du vill. 3 sekunder i 30 fps (standard/normalt läge) är ungefär nåt på omkring 40/45 frames *EDIT* fixade till där uppe, råkade skriva 'c3d' :"> Redigerad 7 april, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 tack, fast gizmo hade redddddan sagt det på msn, men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 tack, fast gizmo hade redddddan sagt det på msn, men tack ändå Ok... hehe *tissel* Hur går det med bonesen?, Du behöver inte hetsa kanske ska ta och importera de riktiga csskinsen så kan du få göra bones på dem istället hehe blir också snyggare i filmen än med mina slarvmodeller.... *tassel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Du menar väl cs-modellerna? btw, visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Du menar väl cs-modellerna? btw, visst ahoups! Ja menar csmodellerna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 jaja.. då exprimenterar man lite igen då. . börjat få till en någorlunda smäll.. preview.mov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Fräcka saker allihopa. Varför ger sig inte nån in på att göra bilar och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts