GiZmo Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jao, inte jag, inte Aron (ifall du vet vem det är? ) ABSOLUT inte Ivan (Om du vet ven det är? ) huh? de där lät förvirrande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 huh? de där lät förvirrande.. jupp, vet du vem som gör den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 jupp, vet du vem som gör den sidan? jag?? nupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 håller på me en grej i cinema.. här e en film.. http://www.brobex.com/gizmo/preview.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 håller på me en grej i cinema.. här e en film.. http://www.brobex.com/gizmo/preview.rar Najs! Vet du hur man gör saker solida nu? Och kan man släppa bollar på nån grej så att det utför rörelser som de skulle göra i verkligheten eller har du animerat allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Här kommer chokladgrejsen jag håller på med, kommer en förpackning snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag tycker dom liknar lite såna där toffefi (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Här kommer chokladgrejsen jag håller på med, kommer en förpackning snart hur ska den se ut da¿i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Tja, det får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Najs! Vet du hur man gör saker solida nu? Och kan man släppa bollar på nån grej så att det utför rörelser som de skulle göra i verkligheten eller har du animerat allt? nja... jag använder en ''Particle emitter'', ''Deflector'' och en ''Gravity'' och gör man det rätt så ser det verkligt ut.. jaja svårt och förklara.. undrar du nått kan ju fråga över msn.. (om mitt internet funkar då alltså.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 verkligen nice Giz. (Har kollat på den nu ) hmmm... har varit dött här ett tag nu.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jo, men jag ska bara komma på någon perfekt karaktär som går att göra, och så måste jag få en fungerande Mocca plugin, men det verkar inte vara lätt att få tag på, får önska mig lagligt c4d i födelsedagspresent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Nu har jag fått på 3D studio max 5 av en polare.. Nu gäller det bara att lära sig skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Har lärt mig polygons och sånt nu... kanske uploadar nåt snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ska snart börja på en kort filmsnutt som visar ett par framtida cyborgs/maskiner som krigar med mkt hightech prylar etc. (Btw. Gtafan då kan du få min funkande mocca dll eftersom jag måste zippa upp hela skiten igen (för att installera om c4d alltså :"> )) Dock gör jag cyborgs och maskiner i point-läge därför blir det inte mer än kanske ett par 100 - 1000 polygons per objekt så det blir ju ingen cybersnygg film men den får nog duga för mitt första "riktiga" projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Oj! Min största topic nånsin! 7 368 views och 734 posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) jao, och konstigt nog är det typ bara några få som skrivit här: Topp3, Giz, Jag, GtaFan1, Jojjo, karbonat eller vad han hette typ kuba eller nåt sånt, typ dom jag kommer ihåg *EDIT* Gör ett snabbt försök med en sjunkande båt och lite vågor etc och ljussättning för att försöka få vattnet att se ut som... öh, ja vatten. Redigerad 15 mars, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 jag har skrivit typ 300 posts här On topic, nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Öhm okej: här: hehe gjorde på 6 min (och 18 sek ifall man vill. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Öhm okej: här: hehe gjorde på 6 min (och 18 sek ifall man vill. ) och det är...en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts