AE_Dave Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Här är en tank jag har gjort: Fast som ni ser är halva tanken i LP medans andra hälften är HP.... Jag ska fixa det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Snygg! LP, HP? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 LP : Low Polygon (Kollar underdelen) HP : High Polygon (Kolla överdelen... förutom commandern som tittar upp ur locket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 överdelen ser smält ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 överdelen ser smält ut :"> hehe ... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Håller på med en bil nu, men jag hinner inte visa bild, för jag ska lira fotboll snart och jag måste städa innan dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Men vad dött det är här, är det ingen som gör något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Nja, inte precis jag softar lite.... Har SO prov i morrn i geografi... 50 länder och 50 städer i afrika jag måste plugga på läxan, har inte haft tid att göra nåt, plus att jag hade Svenska prov idag... Sen om 3 veckor ska mitt fördjupningsarbete om Vietnam vara klart, fast det har jag gott om tid att göra klart men ändå..ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) gjorde en loggo nu, blev ganska snyggt Redigerad 26 februari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Alltså, jag har lite flummiga problem när jag animerar. Tänkte göra en liten stad eller by sen att man får flyga runt i byn i en film men lite drygt att bara flumma runt i några minuter, så jag undrar om nån vet var jag kan lägga in musik och sånt? Har letat lite men har bara hittat där dom frågar om jag vill ha 3D grejs ljud eller 2D renderat ljud och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Psst, msn:a mig, jag vet nog kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Håller på med någon slags cholkadkola grejs nu, kan bli bra, bild kommer i eftermiddag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 (redigerad) Var du inte klar med chockladbiten igår? *EDIT* Gå in på msn om du har tid... Redigerad 4 mars, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Var du inte klar med chockladbiten igår? *EDIT* Gå in på msn om du har tid... jupp, men jag håller på med box och mer grejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 jag har inte haft datorn på ett tag... jag och nårra kompisar tog me en videokamera till skolan och då började alla fjönta sig framför den.. på en lektion blev det för mycket och läraren ringde hem till en (själv hade man ju bara hålt i kameran) och whipps så har man dator/moppe förbud... men nu får jag sitta vid datorn igen.. känner för att göra nått i cinema.. får väll se va de blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 vilket program använder ni till 3d ? Om ps , hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Dom flesta använder nog Maxone Cinema 4D, 3D studio Max, mm... kolla längre bak (nårra sidor) och där står det om rekomenderade program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) vilket program använder ni till 3d ? Om ps , hur då? Som Gizmo sa, programmen måste du nog ta lite tid åt och lugn och ro för att lära dig, det är inte bara att blinka med ögonen och tro att du ska kunna allt. på 3dlinks.com så hittar du lite guider (På Amerikanska dock!) fast snart kommer en ny svensk sida av Gtafan1 ´där han drar upp lite av sina bilder och några guider för 3D modellering/animering (Dock bara till Cinema4D skulle jag tro .) (Kommer också snart en svensk hemsida som heter "3D Mappers". Dom kommer lägga upp tutorials om 3DsMax Cinema4D Blender3D och troligen också det hetaste programmet Maya! Enjoy! *EDIT* Akta er snart ger jag release på en liten flubb film som jag troligen kommer börja rendera i eftermiddag, dock lär det ta ett tag med alla effekter och sånt skit jag lagt in Redigerad 5 mars, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jo, det är sant Fast vem är det som gör den där 3D Mappers sidan då? Nån du känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jo, det är sant Fast vem är det som gör den där 3D Mappers sidan då? Nån du känner? Jao, inte jag, inte Aron (ifall du vet vem det är? ) ABSOLUT inte Ivan (Om du vet ven det är? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts