Topp3 Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 (redigerad) Gah! Det stavas projekt. Jag vet, jag är lite lustig. Men jag gillar inte felstavningar. *EDIT* Gnu också, så blev det en ny sida... aja. Redigerad 13 februari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Gah! Det stavas projekt. Jag vet, jag är lite lustig. Men jag gillar inte felstavningar. *EDIT* Gnu också, så blev det en ny sida... aja. men, jag var lite engelsk om tänkte mer på pröudjekkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 men, jag var lite engelsk om tänkte mer på pröudjekkt Men vi är väl ändå svenskar i Sverige eller hur? Vad skulle du säga om jag började skriva på tyska, spanska, Topp3-iska, engelska eller rövarspråket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Gah! Det stavas projekt. Jag vet, jag är lite lustig. Men jag gillar inte felstavningar. *EDIT* Gnu också, så blev det en ny sida... aja. men sorry då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Men vi är väl ändå svenskar i Sverige eller hur? Vad skulle du säga om jag började skriva på tyska, spanska, Topp3-iska, engelska eller rövarspråket? Men bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 men sorry då! uhm det går nog lite konstit...mmmh. Eftersom jag fått installera om c4d så tjá den försvann och jag hade hunnit ganska sådär långt då men... nu orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Moahahaha, där ser ni. Jag har alltid rätt. AE_Dave: Du kan ju inte bara ge upp!! Tänk vad som skulle hänt om öh.. hmm... nån betydelsefull person som gjort något betydelsefullt gett upp!! Det hade ändrat världshistoriens gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 AE_Dave: Du kan ju inte bara ge upp!! Tänk vad som skulle hänt om öh.. hmm... nån betydelsefull person som gjort något betydelsefullt gett upp!! Det hade ändrat världshistoriens gång! w0rd! Ge inte upp, Dave! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Ja men det har ju inget med historien att göra om en usel 3D snubbe inte orkar börja om på sin usla film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Ja men det har ju inget med historien att göra om en usel 3D snubbe inte orkar börja om på sin usla film. lol ska nog börja på min film nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Precis som Topp3 säger. När USA släppte den första atombomben så slängde Mikhail Kalashnikov ner alla sina verktyg och gav upp eftersom det verkade lönlöst att tillverka sin produkt. Tänk vad som skulle hänt om han inte skulle börjat hobba igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Precis som Topp3 säger. När USA släppte den första atombomben så slängde Mikhail Kalashnikov ner alla sina verktyg och gav upp eftersom det verkade lönlöst att tillverka sin produkt. Tänk vad som skulle hänt om han inte skulle börjat hobba igen. Öhm... inte lika mycket grejer att döda varandra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Öhm... inte lika mycket grejer att döda varandra med? Precis! Hur skulle världen se ut då? Förfärligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Här har jag börjat göra ett bord med lite olika saker.... ska försöka fixa lite mat och sånt också. Är ganska nöjd med bordstexturen. Tog ett tag innan jag fick till den i material saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det ser ut som bordet är flytande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det ser ut som bordet är flytande. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det ser ut som bordet är flytande. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Håller på med en madness gubbe nu, blir ganska hyfsad btw, lägger upp bild sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Kalkulerar en film nu, tar väl fem timmar trots att den är ca 3 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts