Marquis Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 nice :-D tack :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 vackra vapen gta_fan ... "tec 9" ser mer ut som en pegasuz MEN....vackra vapen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 tack^^ Men nu måste jag för **************************** lära mig att göra människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 tack^^ Men nu måste jag för **************************** lära mig att göra människor och **************************** betyder .....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 förfanijävlarnshelevttesfittarslekuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 nja... tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Posta mer nu, den håller på att dö ut btw, jag har total hjärntorka, nån som vet vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Här är M4'a modellen som troligen kommer finnas med i alpha versionen, dock till betan kommer vi troligen lägga till granatkastare och lite roliga detaljer. [behöver nån med 3DsMax4 eller 5 som kan konvertera den till .mdl... det gick inte med min plugin :'( eller, det gick för quake mdl filer men inte half life ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 najjs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ja! Antligen är det värt att leva igen! Lyckades precis få bonsen att funka bra på en test gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Posta mer nu, den håller på att dö ut btw, jag har total hjärntorka, nån som vet vad jag kan göra? En robot? AT-AT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Håller på att animera en stickgubbe, den har inget huvud p.g.a. svårighet i animationen då Nehe, för stor fil, kanske laddar upp senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jag tänkte göra nån.. öh... " krigsbana ". Som typ cs eller dod Skulle behöva hjälp med gubbar ( passande kläder ) och vapen.. " Jag kommer inte ge ut föremålen till någon annan, jag kommer bara använda dom i programmet. Och vi ansvarar ej för medhjälparnas klädesplagg! " Till Cinema 4D, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag gjorde en dataskärm och en kille som kastar iväg den.. han blev nog sur på gta_fan1 http://gtahunter.zapto.org/3d/data.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jätteroligt btw, det där är ju en kille som följer med programmet, så säg inte att du har gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 jätteroligt btw, det där är ju en kille som följer med programmet, så säg inte att du har gjort den jättekul, ja de jag menade var att jag hade gjort datorn och böjt lite på gubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 (redigerad) här: Gjorde ett provrör, en ammunations låda och ett saltkar eller nåt sånt. *EDIT* jag tänkte göra nån.. öh... " krigsbana ". Som typ cs eller dod Skulle behöva hjälp med gubbar ( passande kläder ) och vapen.. " Jag kommer inte ge ut föremålen till någon annan, jag kommer bara använda dom i programmet. Och vi ansvarar ej för medhjälparnas klädesplagg! " Till Cinema 4D, tack! Du borde fråga nån som kör 3DsMax istället. Lättare att få tag i plugins för .mdl filer till det än till C4D. Jag vet ett plugin till C4D som heter Deep Explorations men med det kan man bara exportera .mdl filer man kan inte exportera... alltså måste man ha TVÅ plugins.... och, tja det är lite drygt att köpa 2 plugins om båda kostar ungefär 500 - 900 spänn. Lättare för dom med 3DsMax då de bara behöver ett program... dock även det på typ 500 - 900 spänn eller nåt sånt. Redigerad 13 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 "Salt karet" ser ut som ett .... ehm, ollon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 lol __:lol:___ david.. hur gick det med ditt prodject? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 lol __:lol:___ david.. hur gick det med ditt prodject? vilket project? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts