Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic

Jojje
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är M4'a modellen som troligen kommer finnas med i alpha versionen, dock till betan kommer vi troligen lägga till granatkastare och lite roliga detaljer. <_<

[behöver nån med 3DsMax4 eller 5 som kan konvertera den till .mdl... det gick inte med min plugin :'( eller, det gick för quake mdl filer men inte half life :angry: ]

post-24-1076183591_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här:

Gjorde ett provrör, en ammunations låda och ett saltkar eller nåt sånt. :lol:

*EDIT*

jag tänkte göra nån.. öh... " krigsbana ". Som typ cs eller dod 

Skulle behöva hjälp med gubbar ( passande kläder ) och vapen.. 

" Jag kommer inte ge ut föremålen till någon annan, jag kommer bara använda dom i programmet. Och vi ansvarar ej för medhjälparnas klädesplagg! " 

Till Cinema 4D, tack!

Du borde fråga nån som kör 3DsMax istället. Lättare att få tag i plugins för .mdl filer till det än till C4D. Jag vet ett plugin till C4D som heter Deep Explorations men med det kan man bara exportera .mdl filer man kan inte exportera... alltså måste man ha TVÅ plugins.... och, tja det är lite drygt att köpa 2 plugins om båda kostar ungefär 500 - 900 spänn. :lol: Lättare för dom med 3DsMax då de bara behöver ett program... dock även det på typ 500 - 900 spänn eller nåt sånt. :lol:

post-24-1076638410_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor