AE_Dave Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) Håller på att göra en kort film för att vissa upp lite blod och skugg effekter... dock har jag inte hunnit så långt men här kommer en bild på en kommande scen ur filmen: Dessutom kommer Gizmo hjälpa mig med lite eldeffekter och sånt Den här är inte klar och kommer se mycket mycket snyggare ut när den är det!!! *EDIT* Så när jag ska ta körkort så kan jag sno en bil för att lyckas bättre på uppkörningen? Hehe den där var bra! W0rd x 100 Redigerad 30 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 läckert hur gör man skuggor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Här är en filmsnutt där jag bara gjorde en fläkt och en snubben som blivit halshuggen. (Blev sugen på fläkt grej när jag såg Gizmo's fläkt i korridoren. Gick inte ladda upp filmen... Men om du vill se den så adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com och fråga efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Kommande: Tomokai - Film, zombies; kofotar; sas medlemmar; monster från helvettet; Special Styrkor; stackars labb gubbar; stora gevär. Den kombinationen kan ni nog bara få till 1 sak... eller kanske 2. har redan 1 sas gubbe.... fattas bara lite monster och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Kommande: Tomokai - Film, zombies; kofotar; sas medlemmar; monster från helvettet; Special Styrkor; stackars labb gubbar; stora gevär. Den kombinationen kan ni nog bara få till 1 sak... eller kanske 2. har redan 1 sas gubbe.... fattas bara lite monster och skit najjs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 (redigerad) Har gjort klart en zombie nu... (Du kommer nog känna igen den lite gta_fan ) Jag tog min sasgubbe och gjorde honom till zombie för... öh.. näe ska inte avslöja filmen nu... nåja här: *EDIT* Vissa tror jag tagit cinema's test/visnings figurer där men det finns en guide på 3dlinks.com som visar ett sätt att göra gubbar och sånt och då råkar de använda den teknik som maxon gjorde när de byggde de där gubbarna i cinema... Redigerad 31 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Har gjort klart en zombie nu... (Du kommer nog känna igen den lite gta_fan ) Jag tog min sasgubbe och gjorde honom till zombie för... öh.. näe ska inte avslöja filmen nu... nåja här: *EDIT* Vissa tror jag tagit cinema's test/visnings figurer där men det finns en guide på 3dlinks.com som visar ett sätt att göra gubbar och sånt och då råkar de använda den teknik som maxon gjorde när de byggde de där gubbarna i cinema... Snygg! Kéêp üp då göód wòrk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 yeay! forrsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Härligt! *letar som fan efter den guiden på 3dlinks* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Lär mig just nu bones Kanske kommer en liten film sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Ingen film Nåja, kände att stugan behövde lite uppfräschning, så jag la till lite omgivning och himmel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Fönster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Ingen film Nåja, kände att stugan behövde lite uppfräschning, så jag la till lite omgivning och himmel fan va coolt! jag fick en vettig ideé på över 1000 år!! ( ) kan du inte göra marken rund så att huset är ensamt på en liten planet? och samma himmel och en söt liten sol P.S.och jag vet,jag ska sluta komma med bra förslag ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 fan va coolt! jag fick en vettig ideé på över 1000 år!! ( ) kan du inte göra marken rund så att huset är ensamt på en liten planet? och samma himmel och en söt liten sol P.S.och jag vet,jag ska sluta komma med bra förslag ( ) Ne, jag ska ha saker utanför där och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 fan va coolt! jag fick en vettig ideé på över 1000 år!! ( ) kan du inte göra marken rund så att huset är ensamt på en liten planet? och samma himmel och en söt liten sol P.S.och jag vet,jag ska sluta komma med bra förslag ( ) Varför ska du sluta ge förslag?? Det där förslaget lät ju coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Gjorde precis en Tec 9 1892 polygoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Har den inget sikte? snygg var den i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Har den inget sikte? snygg var den i alla fall! ne, det var det inte på blueprinten Men jag kan lägga till det framtill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Och så en Colt M16 2892 polygoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 nice :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts