Marquis Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 btw, här kommer säng, som med mkt hjälp av AE_Dave har fått snyggare täcke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 btw, här kommer säng, som med mkt hjälp av AE_Dave har fått snyggare täcke Snyggt, Ser ut som min säng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Finns det några nybörjar guider för Cinema 4D som man lär sig grunderna i typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Finns det några nybörjar guider för Cinema 4D som man lär sig grunderna i typ? På 3dlinks här många bra guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 He he he... här är en alien jag håller på med till tlr.... ´Dock kommer facet se lite mer livligt ut när den är klar men Men jag vet inte vad jag ska kalla grunkan för Om ni vet nåt bra namn som låter lite "spacigt" så säg det gärna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 ailen_slave ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 He he he... här är en alien jag håller på med till tlr.... ´Dock kommer facet se lite mer livligt ut när den är klar men Men jag vet inte vad jag ska kalla grunkan för Om ni vet nåt bra namn som låter lite "spacigt" så säg det gärna här. Cyberbitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Kan man ladda ner cinema 4d nånstans? Det borde ju inte vara olagligt för användare som bara har det för att ha kul. Annat om det är ett företag som laddar hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 leta i busken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Kan man ladda ner cinema 4d nånstans? Det borde ju inte vara olagligt för användare som bara har det för att ha kul. Annat om det är ett företag som laddar hem det. Lika olagligt att ladda hem det för vanliga standard användare... det är samma sak som om jag skulle säga: "Kan man ladda hem Need for Speed Underground nånstanns? Det borde ju inte vara olagligt för en användare som bara vill ha kul." ... och det är ju i största sannolikhet olagligt. Om nån gör ett program på ungefär 2 år och sen tar betalt 3000 - 4000 kronor för det så tror jag nog inte det är lagligt att tanka hem spelet. Dock kan du ju leta i dind p2p buske.... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Lika olagligt att ladda hem det för vanliga standard användare... det är samma sak som om jag skulle säga: "Kan man ladda hem Need for Speed Underground nånstanns? Det borde ju inte vara olagligt för en användare som bara vill ha kul." ... och det är ju i största sannolikhet olagligt. Om nån gör ett program på ungefär 2 år och sen tar betalt 3000 - 4000 kronor för det så tror jag nog inte det är lagligt att tanka hem spelet. Dock kan du ju leta i dind p2p buske.... ( ) jag hittade det i en kazzashabuske.. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Hittade det först i en direct-connecto-buske ( ) men, då fanns inte alla funktioner med snubben jag buskade ifrån hade meckat med programmet, så jag köpte det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 om nån har hittat den i en buske och inte kan göra en animation (programet cpar sig) ladda ner mocca bug fix..... om nån nu undrade.. dave: ärligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 fast det kostar iofs bara 200kr, så dyrt är det ju inte Jag hittade på kazzan @ Dave: Var köpte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 @ Gizmo: Ja, jag är helt ärlig. @ GTA_FAN1: Amazon.com (tänkte köpa via 3Dlinks hade beställt men sen när jag såg att amazon var ungefär 10X så billigare så avbeställde jag från 3Dlinks och beställde fårn amazon istället.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 fast det kostar iofs bara 200kr, så dyrt är det ju inte Jag hittade på kazzan @ Dave: Var köpte du det? va? bara 200? ok... här är mitt försök på en säng (måtten och sånt är kanske fel.. skulle bara testa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 ganska snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 va? bara 200? ok... här är mitt försök på en säng (måtten och sånt är kanske fel.. skulle bara testa) Det skulle må bra av lite färger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Det skulle må bra av lite färger.. som sagt.. skulle bara testa att göra en säng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Lika olagligt att ladda hem det för vanliga standard användare... det är samma sak som om jag skulle säga: "Kan man ladda hem Need for Speed Underground nånstanns? Det borde ju inte vara olagligt för en användare som bara vill ha kul." ... och det är ju i största sannolikhet olagligt. Om nån gör ett program på ungefär 2 år och sen tar betalt 3000 - 4000 kronor för det så tror jag nog inte det är lagligt att tanka hem spelet. Dock kan du ju leta i dind p2p buske.... ( ) Men det är ju skillnad på NFS:U och Cinema 4D. Jag trodde att det bara var företag som köpte Cinema 4D, och att de inte hade så stora problem med att en privatperson laddar ner det. AutoCAD kostade ca 60 000 spänn för min skola att köpa in. Jag frågade dock min CAD-lärare om man fick låna hem en skiva med programmet på för hemmabruk, men han sa att jag bara kunde tanka hem det från nån' sida. "Inte bryr dem sig om en elev tankar hem det från Internet" sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts