Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic

Jojje
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man ladda ner cinema 4d nånstans? Det borde ju inte vara olagligt för användare som bara har det för att ha kul. Annat om det är ett företag som laddar hem det. :P

Lika olagligt att ladda hem det för vanliga standard användare... det är samma sak som om jag skulle säga:

"Kan man ladda hem Need for Speed Underground nånstanns? Det borde ju inte

vara olagligt för en användare som bara vill ha kul."

... och det är ju i största sannolikhet olagligt. Om nån gör ett program på ungefär 2 år och sen tar betalt 3000 - 4000 kronor för det så tror jag nog inte det är lagligt att tanka hem spelet. :huh:

Dock kan du ju leta i dind p2p buske.... :rolleyes:

( ;):P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika olagligt att ladda hem det för vanliga standard användare... det är samma sak som om jag skulle säga:

... och det är ju i största sannolikhet olagligt. Om nån gör ett program på ungefär 2 år och sen tar betalt 3000 - 4000 kronor för det så tror jag nog inte det är lagligt att tanka hem spelet. :P

( :huh:;) )

jag hittade det i en kazzashabuske.. (:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... och det är ju i största sannolikhet olagligt. Om nån gör ett program på ungefär 2 år och sen tar betalt 3000 - 4000 kronor för det så tror jag nog inte det är lagligt att tanka hem spelet. :P

( :P;) )

Men det är ju skillnad på NFS:U och Cinema 4D. Jag trodde att det bara var företag som köpte Cinema 4D, och att de inte hade så stora problem med att en privatperson laddar ner det. AutoCAD kostade ca 60 000 spänn för min skola att köpa in. Jag frågade dock min CAD-lärare om man fick låna hem en skiva med programmet på för hemmabruk, men han sa att jag bara kunde tanka hem det från nån' sida. :huh: "Inte bryr dem sig om en elev tankar hem det från Internet" sa han. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor