GiZmo Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 yesss! nu fattar jag äntligen hur man styr kameran när man spelar in en film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 yesss! nu fattar jag äntligen hur man styr kameran när man spelar in en film.. HUR?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Här är mina flummiga bollar! Hehe gjorde om dom så de lyser rött istället för grönt.... det ser ut som att de är lite flummigare då... particle_test2.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 har är en video om hur man kan flytta kameran... (gjorde en video för att slippa skriva ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) har är en video om hur man kan flytta kameran... (gjorde en video för att slippa skriva ) Hmm... smart.. ÄDIT:Man kan ju inte spela upp den...:TIDÄ Redigerad 21 januari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Ville inte editera förra men vill veta hur storleken är jämfört med varann, lampan/bordet lampan/dörren m.m. vackert skulle det passa bra med ett lik på marken också? EDIT:stavningsändringsakpluppmoj-ändring Redigerad 21 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Håller på med en skog... Den är inte speciellt bra nu men jag ska lägga till lite stenar på marken lite buskar och träd etc... Dock lär träden bli svåra men... nåja det är väl bara att ladda hem gratis versionen av X-frog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hmm... smart.. ÄDIT:Man kan ju inte spela upp den...:TIDÄ har du winrar? inte? ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Här är mina flummiga bollar! Hehe gjorde om dom så de lyser rött istället för grönt.... det ser ut som att de är lite flummigare då... humm.. är det bara som det ser ut eller använder du partiklar som inte åker igenom marken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 humm.. är det bara som det ser ut eller använder du partiklar som inte åker igenom marken? Använder kuber och minimerar dem sen använder jag lite små textureffekter för att få dem till en finfin partikel... (testa det, det funkar jättebra... ) ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 snyggt alla! har inte hunnit göra nått idag för jag har haft två fotbollsträningar som tagit upp min fritid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 har du winrar? inte? ladda ner Jo jag RAR:ade den och försökte spela upp .avi filen... funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jo jag RAR:ade den och försökte spela upp .avi filen... funkade inte. humm... när jag laddar ner den och rarar den så funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 humm... när jag laddar ner den och rarar den så funkar det... The computer's just tryin to mess up for me... P.S. Jag är nästan klassens lärare i engelska, jag får hjälpa till ibland!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 The computer's just tryin to mess up for me... P.S. Jag är nästan klassens lärare i engelska, jag får hjälpa till ibland!! Du glömde ' tecknet efter "tryin".... eftersom du förkortar ordet/gömmer en del av ordet måste du sätta ett "göm-tecken" efter N'et alltså: tryin' (ursäkta petig men .... nåja.) Vet inte riktigt vad jag ska göra i cinema just nu! Ska typ göra klart mitt landskap sen lite design och detaljer till 24:th platoons hemsida. Ow ow ow... This shit is killing me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jaja. Hur styr man kameran iallafall, GiZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Jag hade tänkt börja med 3D och sånt, så nu undrar jag, vilket program tycker ni att man ska ha? jag har kollat in Bryce och Lightwave, som jag har hört att bra, men finns det något annat som ni rekommenderar? Redigerad 21 januari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jag hade tänkt börja med 3D och sånt, så nu undrar jag, vilket program tycker ni att man ska ha? jag har kollat in Bryce och Lightwave, som jag har hört att bra, men finns det något annat som ni rekommenderar? MAXON CINEMA 4D! *rekommenderar utav bara h*lvete* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jag hade tänkt börja med 3D och sånt, så nu undrar jag, vilket program tycker ni att man ska ha? jag har kollat in Bryce och Lightwave, som jag har hört att bra, men finns det något annat som ni rekommenderar? Bryce är ett väldigt bra program. Därefter rekommenderar jag GROVT HELVE**** GROVT Maya. Maya är dyrt och avancerat men du vet inte hur jäv*a snygga skaer du kan göra med det!!! Sen är 3DsMax också bra. Cinema 4D är också ett bra förslag, billigt och ganska enkelt. Bra för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Bryce är ett väldigt bra program. Därefter rekommenderar jag GROVT HELVE**** GROVT Maya. Maya är dyrt och avancerat men du vet inte hur jäv*a snygga skaer du kan göra med det!!! Sen är 3DsMax också bra. Cinema 4D är också ett bra förslag, billigt och ganska enkelt. Bra för nybörjare. kan du göra en lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts