Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Gizmo visade upp en hop partiklar han hade gjort som en eldeffekt på ett hus som gick sönder eller nåt... så jag blev också sugen på att göra en liten effekt. Här har jag satt ihop ett antal partiklar ungefär som Gizmo's men jag tänkte det skulle företsälla elden som kommer ut ur en jetmotor eller nåt sånt.. typ ett rymdskepp som lyfter yeah, läckert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 yeah, läckert Om du tycker den var cool så ska du då se Gizmos... hans knäcker min hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Om du tycker den var cool så ska du då se Gizmos... hans knäcker min hur enkelt som helst! var kan jag få tag på den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Håller på med en stuga sen ca en timme tillbaka, såhär ser den ut i dagsläget : 158 polygoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) Nehe, inga kommentarer... Lade på lite snabba texturer observera att inga kommer vara på slutversionen. btw, är dörren för liten? Redigerad 18 januari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 gjorde denna på några minuter... han inte ta med så många partiklar som jag ville... skulle tatt för lång tid att rendera den... fan! den var för stor 822kb... ser om jag kan uploada den nån annanstans HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 nu blev jag frestad att göra en raket.... i filmen så flyger den bara.. just nu.. ska göra så att den smäller också... preview.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) Ska försöka mig på att göra en effekt som används i mellanscener i ganska många spel. Små partiklar som flyger runt i luften i ett rum.... men vi får väl se hur det går. *EDIT* Härligt hus gtafan! Härlig raket gizmo! Redigerad 18 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 HÄR kan ni kolla på riktigt bra gjorda 3D saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 HÄR kan ni kolla på riktigt bra gjorda 3D saker! Men orka... dom där är ju typ proffs. Btw... här får ni något att bita i: En ljus effekt jag gjorde plus att min sof2 klans logga är med och glöder lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Gjorde en till... fast in lika noggrant och inte lika jobbig att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Läckert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Uppdatering som visar golvet inne i huset.... 317 polygoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 tufft! här kommer min raket.. inte riktigt klar än.. preview.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 tufft! här kommer min raket.. inte riktigt klar än.. Shit! Snyggt jobb gizmo! Hur himmla många smågrejor är det du har proppat in i den där raketen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) Shit! Snyggt jobb gizmo! Hur himmla många smågrejor är det du har proppat in i den där raketen då? menar du polygoner eller föremål? edit: hur ser man hur många polygoner man har? Redigerad 18 januari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) En bild från ingången, med bla. tröskel ^-^ Redigerad 18 januari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Har gjort en liten stol, är nybörjare Använder Cinema 4D 3391 polygoner SHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 SHIT! jag vet inte varför det blev så många polys, men jag hjälpte honom btw, w00za! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts