Marquis Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 en solstol? eller kanske en rullstol? eller en ost med hål i? tack för förslagen, men jag ska göra en Colt M4 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Gjorde en "crowbar" (Kommer inte ihåg vad det heter på svenska.... har inte använt det ordet på typ 8 år... seriöst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Kofot? Har för mig det... Den var görigt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Kofot? Har för mig det... Den var görigt snygg. Ja! LoL... kofot var det ju... Men jag sattsade inte speciellt mycket på den ska fixa till längst ner på den där det ska vara lite rundare och snuggare och sen ska jag fixa lite mer polys på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Du kan ju göra Gordon Freeman med en kofot och säkerhetsvakterna, alltså Barney. Fast... kanske lite svårt att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Du kan ju göra Gordon Freeman med en kofot och säkerhetsvakterna, alltså Barney. Fast... kanske lite svårt att göra? Kofoten håller jag på med till The Last Run 1 så jag orkar inte göra massa gordonsar och barneysar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Kofoten håller jag på med till The Last Run 1 så jag orkar inte göra massa gordonsar och barneysar... LOL "gordonsar" Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Ja! LoL... kofot var det ju... Men jag sattsade inte speciellt mycket på den ska fixa till längst ner på den där det ska vara lite rundare och snuggare och sen ska jag fixa lite mer polys på den Nej! Öka inte polys! Den blir snyggare sådär, dom är ju kantiga också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 weeeeee om några minuter har jag nog hittat Cinema 4D i buskarna jag hittade även 3D Studio Max 4.2 för ett par dagar sen men jag fattar noll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 weeeeee om några minuter har jag nog hittat Cinema 4D i buskarna jag hittade även 3D Studio Max 4.2 för ett par dagar sen men jag fattar noll! Ja, 3D Studio Max är ett svårt program. Svårare än Cinema 4D tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Nej! Öka inte polys! Den blir snyggare sådär, dom är ju kantiga också Okej... 3DSMAX är inte så jätte svårt ju! Cinema4D är ju svårare... tycker jag. I alla fall lättare att göra vapen i 3DsMax Och andra simpla föremål som krukor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Okej... 3DSMAX är inte så jätte svårt ju! Cinema4D är ju svårare... tycker jag. I alla fall lättare att göra vapen i 3DsMax Och andra simpla föremål som krukor och sånt. har du 3dsm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 har du 3dsm? Jag hade det förut men jag formaterade datorn i torsdags och eftersom jag hittade det i min blomkruka och inte hunnit kopiera över det till en cd skiva så.... ja.... ehurrmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jag hade det förut men jag formaterade datorn i torsdags och eftersom jag hittade det i min blomkruka och inte hunnit kopiera över det till en cd skiva så.... ja.... ehurrmm.... okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 En liten fråga bara.. När man moddar med Zmodeler så kan man ju ta in Blueprintsen på bilar i programet och sätta ut punkter efter outlinesen på bilen..Om man kör med programet CINEMA 4D, Kan man göra samma sak där och isåfall HUR?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 En liten fråga bara.. När man moddar med Zmodeler så kan man ju ta in Blueprintsen på bilar i programet och sätta ut punkter efter outlinesen på bilen..Om man kör med programet CINEMA 4D, Kan man göra samma sak där och isåfall HUR?! ja, det kan man, klicka på "helskärmen" uppe i hörnet i 3d-viewen och så kommer det fyran så fönster, det längst ner till vänster är från höger/vänster och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) ja, det kan man, klicka på "helskärmen" uppe i hörnet i 3d-viewen och så kommer det fyran så fönster, det längst ner till vänster är från höger/vänster och så vidare Men inte så.. Jag menar att man tar in en bild på bilen I programet.. Det funkar inte för mejj.. Hur gör man..? Redigerad 17 januari, 2004 av Shit_kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Men inte så.. Jag menar att man tar in en bild på bilen I programet.. Det funkar inte för mejj.. Hur gör man..? Jaha, men när du har gjort så och vet i vilken vinkel och allt du vill få in bilden i så gör såhär: I vänstra hörnet i fönstret där du modelerar: Edit --> Configure... --> Under show picture, klicka på knappen där det är ... och välj den bild du vill lägga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Gizmo visade upp en hop partiklar han hade gjort som en eldeffekt på ett hus som gick sönder eller nåt... så jag blev också sugen på att göra en liten effekt. Här har jag satt ihop ett antal partiklar ungefär som Gizmo's men jag tänkte det skulle företsälla elden som kommer ut ur en jetmotor eller nåt sånt.. typ ett rymdskepp som lyfter preview.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts