Jojje Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) nice, jag tycker speciellt stenen blev bra Microsoft Håller med till 100%! öh, jag menar Håller med till 100%! PS. Länge sen jag skrev i denna topic Redigerad 10 januari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Nå'n här som glider runt och dominerar med 3Dsmax? Behöver hjälp med en sak. Om ni orkar hassla på fläsket och hjälpa mig kan du höra av dig till min lillbrorsa! (AE_D) ^EDIT^ Eller så kan du höra av dig till mig men jag ska tillbaka till lumpen ett tag i morgon igen. ^EDIT igen^ Den som orkar, bör veta hur man animerar och modellerar... Redigerad 10 januari, 2004 av Sh0NuFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vad ska du göra då? Jag är nog inte så bra och har lite mycket annat att göra! :'( Fast animera är inte svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vad ska du göra då? Jag är nog inte så bra och har lite mycket annat att göra! :'( Fast animera är inte svårt! Om du har msn så kan du adda mig så ska jag berätta. (westerlund_333@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ett litet mästerverk av mig bilden är kasnke 3d men ett mästerverk enligt mig http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/stellhell.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hehehe Kariya! Vad är det som blänker i stellhells mun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Hehehe Kariya! Vad är det som blänker i stellhells mun? Han ville att jag skulle gäspa men då tog jag fram en lampa och lös in i min cam samtidigt som jag gäspade.. Då tog han denna bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Han ville att jag skulle gäspa men då tog jag fram en lampa och lös in i min cam samtidigt som jag gäspade.. Då tog han denna bilden.. jag undrar varför han tog den, den passar inte i 3d tråden precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag undrar varför han tog den, den passar inte i 3d tråden precis Nej, det tycker inte jag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Nej, det tycker inte jag heller.. var tvungen att lägga mitt mästerverk någonstans sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 var tvungen att lägga mitt mästerverk någonstans sorry Kan väl göra ny topic, om det inte är i 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Skulle satt den i bildbehandling tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Kan väl göra ny topic, om det inte är i 3D? skulle jag göra en ny topic för att visa en bild på stellan no no senorita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Skulle satt den i bildbehandling tråden Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Skulle satt den i bildbehandling tråden tänkte inte på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Så fort det kommer något som har med off topic här dör den här tråden ut typ... (:!!! Låt oss försöka hålla oss borta från det. Ska snart göra en Sig S. och M360 Sen typ en kruka och lite saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Så fort det kommer något som har med off topic här dör den här tråden ut typ... (:!!! Låt oss försöka hålla oss borta från det. Ska snart göra en Sig S. och M360 Sen typ en kruka och lite saker. bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 JAA! En kruka! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 ska också göra nått, vad? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 ska också göra nått, vad? (:!!! en solstol? eller kanske en rullstol? eller en ost med hål i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts