AE_Dave Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 hohoho nice textur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 hohoho nice textur! nått fel med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 nått fel med den? näe... jag har ju inte sagt det... sa ju nice textur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 näe... jag har ju inte sagt det... sa ju nice textur! men bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 heheheh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Aj då! Den här topicen har en tendens att smälta bort hela tiden... Men nåja, kan man öppna och spara .mdl filer i Milkshape?? Skulle vara bra om nånvisste och kunde säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Aj då! Den här topicen har en tendens att smälta bort hela tiden... Men nåja, kan man öppna och spara .mdl filer i Milkshape?? Skulle vara bra om nånvisste och kunde säga... Japp. (Alltså ja man kan importera och exportera .mdl i milkshape) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Vet nån var det finns en konverterare som gör .c4d filer till .z3d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Japp. (Alltså ja man kan importera och exportera .mdl i milkshape) Hmm... efter lite djupare forskning har jag upptäckt att det står "Gamestudio5 mdl" *Äddit* Asså ifall du tänkte göra modeller till Half-life. Redigerad 7 januari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ok... Det var ju typiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hur får man upp bilder från hårddisken på Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hur får man upp bilder från hårddisken på Internet? precis ovanför ''add reply'' när du postar ett medelande! tryck på ''browse'' och välj bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Gorde en trä textur lite snabbt Det tilar perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Testade att göra sten, svårare.. hmm.. jaja, här är den EDIT: kanske bode bifoga den också Redigerad 10 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ett försök att göra plankor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ser ganska bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 mm Jag testade att lägga in dom i half-life, men plankorna (enligt mig den bästa) funkade, får fixadet, här är en screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 mm Jag testade att lägga in dom i half-life, men plankorna (enligt mig den bästa) funkade, får fixadet, här är en screen Jag tycker det liknade geggigt vatten. hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 mm Jag testade att lägga in dom i half-life, men plankorna (enligt mig den bästa) funkade, får fixadet, här är en screen nice, jag tycker speciellt stenen blev bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts