Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Hade tråkigt, så jag delade upp P90'n i delar. Det är så jag gör mina grejer, massa delar som jag sen sätter ihop. ingen jävla fusk-jobbare här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 ingen jävla fusk-jobbare här inte Fuskjobb?? Det finns anledningar till att man (eller jag) gör så... 1. Det blir bättre. 2. Modellen behöver inte vara lika bred överallt. 3. Det blir mycket lättare när man animerar. Rättare sagt, det är omöjligt att animera ett vapen man modellerat om det bara är en klump. Om manteln t.ex. sitter fast med resten av vapnet går det inte att få den att röra sig separat från resten av vapnet. 4. Ett fuskjobb är om man gör det lättare för sig själv. På det sättet jag gör är det mycket jobbigare. Jag kan såklart dra några streck längs konturerna på ett vapen och Extrude:a och säga att jag är klar, men det blir ju inte bra direkt. Right? PS: Om du menade det där som att jag inte var en fuskjobbare så ber jag om ursäkt för utbrottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Fuskjobb?? Det finns anledningar till att man (eller jag) gör så... 1. Det blir bättre. 2. Modellen behöver inte vara lika bred överallt. 3. Det blir mycket lättare när man animerar. Rättare sagt, det är omöjligt att animera ett vapen man modellerat om det bara är en klump. Om manteln t.ex. sitter fast med resten av vapnet går det inte att få den att röra sig separat från resten av vapnet. 4. Ett fuskjobb är om man gör det lättare för sig själv. På det sättet jag gör är det mycket jobbigare. Jag kan såklart dra några streck längs konturerna på ett vapen och Extrude:a och säga att jag är klar, men det blir ju inte bra direkt. Right? PS: Om du menade det där som att jag inte var en fuskjobbare så ber jag om ursäkt för utbrottet. du, jag tror att han menade att du var bra, som inte fuskjobbade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 du, jag tror att han menade att du var bra, som inte fuskjobbade Man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Man vet aldrig. nepp, du har så rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) det va ju de jag menade! Redigerad 22 december, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 det va ju de jag menade! No need to bli arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 No need to bli arg... vad var det han editerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 vad var det han editerade? This post has been edited by Terminator on Dec 21 2003, 22:50 Topp3 Posted: Dec 21 2003, 22:53 Jag har ingen aning. Men jag hoppas iaf. han inte blev sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Håller med till 100%! topp3. Det är absolut det bästa sättet att göra modeller och vapen etc på. Blie även lättare att texturera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag har ingen aning. Men jag hoppas iaf. han inte blev sur. jag la till ett utropstecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Blev klar med min "Assault-Rifle" Ska fina till lite hörn bara sen så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 snygg, fast kan man få se från en mer från sidan vinkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Okej sure... din önskan är min lag.... eheheh nämen nåja tänkte ändå fixa magazinet så här kommer den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Okej sure... din önskan är min lag.... eheheh nämen nåja tänkte ändå fixa magazinet så här kommer den: vad ska den heta? Ae smg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Eftersom att den ursprungligen var en MGS90A1 men jag orkade inte följa blueprintsen ordentligt så får den väl heta MSG100A2 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Okej sure... din önskan är min lag.... eheheh nämen nåja tänkte ändå fixa magazinet så här kommer den: avtryckaren sitter lite cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 avtryckaren sitter lite cp ... OJ! Den är upp och ned! aaahahahaha nåja får fixa det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 ... OJ! Den är upp och ned! aaahahahaha nåja får fixa det sen Det var bara grymt. Den var assnygg f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts