Marquis Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 np, kompis! ska nog jobba på den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Har gort klart min P-90 nu! Det enda jag behöver lära mig nu är att animera skiten, fixa bättre texturer och exportera som .mdl sen kan jag få in den i Half-Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 grymm Hmm... din " " gör mig lite orolig, men tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Gryyyymmmmmmm Cool som f*n nice work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Gjorde lite snabbt en översvämmad grotta. Hade lite att göra. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/cave.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ey, najsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 snygg! Fast hur gjorde du vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Har kommit lite längre på min pistol nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 nice tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Har gort klart min P-90 nu! Det enda jag behöver lära mig nu är att animera skiten, fixa bättre texturer och exportera som .mdl sen kan jag få in den i Half-Life. prova göra en minigun NICE P-90 MANNEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 (redigerad) Tänkte göra ett MSG90A1 krypskytte gevär men jag blev för lat och gjorde nån sorts Automatvapen. *EDIT* Servern Pixas uppladdningssidan ligger på verkade krascha just nu jag skulle lägga upp bilderna på objektet så jag lägger in dem lite senare. Redigerad 21 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Tänkte göra ett MSG90A1 krypskytte gevär men jag blev för lat och gjorde nån sorts Automatvapen. *EDIT* Servern Pixas uppladdningssidan ligger på verkade krascha just nu jag skulle lägga upp bilderna på objektet så jag lägger in dem lite senare. ladda upp här med gtasajtens upladdning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Gtasajtens uppladdning? ööhm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Gtasajtens uppladdning? ööhm? File Attachments Du kan ladda upp under inläggsrutan när du skriver inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Okej hehe... Visste inte att man kunde göra så :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Okej hehe... Visste inte att man kunde göra så :"> snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Hade tråkigt, så jag delade upp P90'n i delar. Det är så jag gör mina grejer, massa delar som jag sen sätter ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts