Topp3 Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Är klar med min Beretta nu.. gick rätt snabbt, tog bara fem dagar... men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra med alla modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Cool.. Ni kan ju göra en film med alla modeller Fast det skulle vara lite svårt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 här kommer en film om vad jag menar... jag vill inte att sakerna faller igenom kuben!!preview.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 nu när jag såg denna tråden så började jag leta i skåpen och lyckligt vis hittade jag 3d studio max ska installera det nån dag. Du som gjorde killen som gjorde en "sidekick" i magen på en annan, mkt bra. Jag vet hur sparkarna ser ut eftersom att jag håller på med att göra sånnt själv Går i en elit grupp på Kung-Fu då man fightas. sparkar mot huvudet och en massa, kul att se att någon lyckades med en bra sidekick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Såg några bilder på en medeltida stad för ett tag se'n på 3dlinks.com så jag blev bara så jäk*a sugen på att börja modellera igen. Har tänkt försöka göra en sorts demon slott eller nåt sånt som står på en stor ö mitt ute i havet... *//Back in business//* (Eh hur stavas det? :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Orkar inte göra det där slottet/staden än... ska värma upp några dagar före. Har gjort en mördar-ko/mördar-bäver (vilket ni vill.) i Low Polygons. Nåja här kommer den: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/cow1.JPG http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/cow2.JPG http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/cow3.JPG Den som inte blir rädd, säg till! hehe. Den ska få mage och lite andra lemmar senare orkar inte göra dem just nu men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 UÄÄÄ!!! mamma!!! david skrämmer mig!!!! eh.. snygg --------------------------- ingen som vet hur man gör object solida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 UÄÄÄ!!! mamma!!! david skrämmer mig!!!! eh.. snygg --------------------------- ingen som vet hur man gör object solida? davve vet nog ----------------------------- uhä, mamma, en stor mördar kossa är i min dator!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 UÄÄÄ!!! mamma!!! david skrämmer mig!!!! eh.. snygg --------------------------- ingen som vet hur man gör object solida? Hmmm.... jag kunde göra det förut... vänta nå'n timma eller två så ska jag försöka klura ut hur man gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 (redigerad) Hmmm.... jag kunde göra det förut... vänta nå'n timma eller två så ska jag försöka klura ut hur man gjorde. *EDIT* Vet inte om det går att göra solida saker i Cinema4D men det går i några andra 3d prog.jag testat så det borde gå ska kolla om det är ungefär samma. *EDIT 2* Oj! Jag råkade klicka "Quote" istället för "Edit" Redigerad 18 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 humm.... fan.. då får jag nog.. eh.. gå ut och leta i buskarna efter 3d studio max.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 hehehe Lugnt! Du hittar nog ett! Gömde ett stort fint paket åt dig i en trädkrona på din bakgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 hehehe Lugnt! Du hittar nog ett! Gömde ett stort fint paket åt dig i en trädkrona på din bakgård. men om man hittar 3dsmax i trädet, då kan väl inte du hjälpa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 ... Nej... *Aaaaaah.... jag är så ägd.... ?* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 ... Nej... *Aaaaaah.... jag är så ägd.... ?* öh, va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Hur försminskar man grejer? Jag har gjort "skjutröret" till min pistol nu i en annan sparfil eller vad man ska säga, och när jag la in den med pistolen så var det ganska mycket för stor :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) Ja, det får inte att förminska grejer. Såvida det inte är en teckning eller data Redigerad 19 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Välj pipan med "Scale" verktyget och sen drar du (Den grå markeringsfyrkanten i mitten av pipan) tills den blir lagom stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Välj pipan med "Scale" verktyget och sen drar du (Den grå markeringsfyrkanten i mitten av pipan) tills den blir lagom stor... tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 np, kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts