GiZmo Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 när jag kommer hem från skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 (redigerad) Läst igenom hela topicen nu AE_Dave, kan du inte lägga in dina bilder igen, dom funkar inte Redigerad 11 december, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 här e bilderna! jag e inte klar.. har gjort rutorna och har börjat på dörrarna och motorhuven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Lägga in mina bilder igen? :\ hmm.... det lär ju ta ett tag eftersom jag slängt typ mer än hälften av dem hehe.... så i så fall måste jag installera om cinema men jag har typ några kvar.... http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/m4carbine.gif http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/Unreallogo.gif Tyvärr kommer jag inte installera om Cinema 4D förrän till jul eftersom jag kommer få en ny hårddisk då när jag har mer utrymme så får jag plats med alla spel som jag har just nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jag har ett par skivor hemma som jag hittade några 3d program på, är de nåot att ha ? Serif 3D Plus 2 Xara 3d 3.0 Båda är fullversioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Hmm... Jag har hört talas om Xara 3D lite men jag har aldrig riktigt testat det. Är lite osäker men. Maxon Cinema4D är väldigt billigt och finns att köpa på Amazon.com Bara ungefär 3000 :- faktiskt billigt för ett 3D program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Jag har ett par skivor hemma som jag hittade några 3d program på, är de nåot att ha ? Serif 3D Plus 2 Xara 3d 3.0 Båda är fullversioner Xara 3D är inte bra iallafall, den är typ bara för 3D-text och knappar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Nån som har nått tips vad man kan göra? Idétorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hur gör man filmer i Maxon Cinema 4D? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Nån som har nått tips vad man kan göra? Idétorka tänker snart bygga en "bilbana" och så tänkte jag göra en bilmodell själv och sen undra jag om nån annan vill göra en sin bilmodell isåfall bygger jag in den i banan och låter den tävla mot dom andra och sen så rendrar jag en film av hela rasket förresten min sida har öppnat igen forumet handlar numera om grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hur gör man filmer i Maxon Cinema 4D? ( ) Ja du det är ju bra att du vet hur man animerar först och främst.... innan du kan börja animera måste du ge alla karaktärer och aktörer "bones" vilket kan vara lite avancerat. sen måste du animera med animerings funktionen i cinema 4d.... ett tips: leta upp en guide om hur du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 visst, mer den kommer inte bli så avancerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 fick byta ut ritningarna.. dom var för mysko... och nu måste jag göra om allt... kommer alltså ta lite längre tid att göra klart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 fick byta ut ritningarna.. dom var för mysko... och nu måste jag göra om allt... kommer alltså ta lite längre tid att göra klart.... synd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag har börjat på en pistol nu, så här ser det ut just nu :"> ALPHA 0.001: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jag har börjat på en pistol nu, så här ser det ut just nu :"> ALPHA 0.001: Den var snygg. Vad ska du göra med den sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Den var snygg. Vad ska du göra med den sen? vet inte, kanske ska lära mig att animera sen och göra en animation med den i Fast jag har ett problem just nu, får fråga AE_Dave när han blir online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 humm.. undrar en sak... hur gör man så att grejerna blir solida? om man typ släpper bollar på en kub, hur får man dom att inte åka igenom den? ja vet.. dålig förklaring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 humm.. undrar en sak... hur gör man så att grejerna blir solida? om man typ släpper bollar på en kub, hur får man dom att inte åka igenom den? ja vet.. dålig förklaring! Jag vet hur man gör i 3d studio men tror inte att det är likadant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 humm.. undrar en sak... hur gör man så att grejerna blir solida? om man typ släpper bollar på en kub, hur får man dom att inte åka igenom den? ja vet.. dålig förklaring! hmm, jag vet inte, men när är det du vill ha solida grejer då? Är det inte bara att lägga marken där kuben slutar? Fast det funkar ju bara om man ska släppa nått uppifrån men ändå Men när ska du släppa bollar uppifrån och hur gör du det? :"> Jag vill också veta hur man gör solida grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts