vr98olli Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Fasen vad billiga era program är! 3d studio betalade jag 23000:- för v2.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 (redigerad) Jag har GMAX, det är gjort av dom som har gjort 3ds och det har nästan samma funktioner, fast man slipper lägga 30 papp på det, bara att ladda ner. Redigerad 6 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag har GMAX, det är gjort av dom som har gjort 3ds och det har nästan samma funktioner, fast man slipper lägga 30 papp på det, bara att ladda ner. Jo jag vet! Men om man gör filmer och rendererar så kan GMAX lika gärna ligga i soptunnan! Jag gör olika 3d rendereringar och gillar inte att bygga utan anledning förstår du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Drar upp den här igen... Är klar med MP5:an nu, kommer inte på fler detaljer att lägga till förutom kanske ett kikarsikte eller nå't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Klaga inte på dubbelpost... är helt klar nu, har gjort fyra olika versioner av den. Fast jag är inte helt nöjd med granatkastaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Klaga inte på dubbelpost... är helt klar nu, har gjort fyra olika versioner av den. Fast jag är inte helt nöjd med granatkastaren... ser ut som en blandning av en mp5,uzi och en carl gustav 45! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jo jag vet! Men om man gör filmer och rendererar så kan GMAX lika gärna ligga i soptunnan! Jag gör olika 3d rendereringar och gillar inte att bygga utan anledning förstår du! Jag brukar inte heller bara göra modeller utan anledning, men det är ju kul ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 tänker snart bygga en "bilbana" och så tänkte jag göra en bilmodell själv och sen undra jag om nån annan vill göra en sin bilmodell isåfall bygger jag in den i banan och låter den tävla mot dom andra och sen så rendrar jag en film av hela rasket förresten min sida har öppnat igen forumet handlar numera om grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag har avinstallerat Cinema4D just nu p.g.a att jag har blivit attackerad av viruset W32/PARITE.B Jag ska snart installera det igen, så då kan jag hjälpa er. Jag kommer inte riktigt ihåg vad alla verktyg heter brukar oftast bara klicka på hotkeys och sånt för att få fram dem men så fort jag fått bort PARITEN så ska jag hjälpa dig med det. det viruset har du nog fått av mejjag har också det eller hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 tänker snart bygga en "bilbana" och så tänkte jag göra en bilmodell själv och sen undra jag om nån annan vill göra en sin bilmodell isåfall bygger jag in den i banan och låter den tävla mot dom andra och sen så rendrar jag en film av hela rasket förresten min sida har öppnat igen forumet handlar numera om grafik humm.... spännande.. ska nog börja på en bil,... (båten blev mysko... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ade!!! ditt forum!!! Ran into problems sending Mail. Response: 500 5.7.0 authentication failed DEBUG MODE Line : 131 File : /home/virtual/site37/fst/var/www/html/forumet/includes/smtp.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 I vilket format gör man modellerna i Cinema 4D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 menar du storleken? eller i vilket format dom sparas i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 ser ut som en blandning av en mp5,uzi och en carl gustav 45! ( ) Ja det var fint sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 menar du storleken? eller i vilket format dom sparas i? Jag sa ju formatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag sa ju formatet. sorry.. var lite trött igår! .c4d tror jag det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ade!!! ditt forum!!! Hehe. Det brukar bli så där ibland men informationen går iaf dit den ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 sorry.. var lite trött igår! .c4d tror jag det är.. man kan ha DFF filter också! finns på Gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 (redigerad) dom här alternativen kan man spara (exportera) som: ps:/ håller på med en nissan skyline.. Redigerad 11 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 ps:/ håller på med en nissan skyline.. Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts