GiZmo Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 mitt senaste alltså det skulle vara en 3d grej men det hände lite andra saker en den gjord i blender?? (eller va du nu använder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 gammal bakgrund jag gjorde med 3D Studio MAX och Photoshop: Polar_Green Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 gammal bakgrund jag gjorde med 3D Studio MAX och Photoshop: Polar_Green den var snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) ja gizmo men det hände av en litet misstag/slump Redigerad 18 november, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 kommit lite längre... (mycket liiiiite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Okej... hehe alltså. Jag är med i ESL ligan med min Raven Shield klan och just nu kommer det komma en full vecka av matcher så jag kan tyvärr inte hjälpa någon så mycket nu kommande vecka alltså. Så om ni behöver hjälp med något så får ni lägga till mig på msn: westerlund_333@hotmail.com så kanske jag kan hjälpa er en stund när jag kommer hem från skolan eller så får ni fråga någon annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 kommit lite längre... (mycket liiiiite) villket program? grymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 lite tjock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 lite tjock? man skalar ju ner de till rätt storlek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 villket program? grymm! tack Cinema 4D.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 ska testa att modelera nått vapen nu, tror att det blir en colt 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Hur skär man ut hålen där avtryckaren och så sitter? och hur får ni de att se så bra ut? Min blev flummig och kantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Skär ut hålen med Knife tool (högermusknapp sedan Knife.) Nåja måste dra 10 min till nästa match.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Aah... äntligen är alla matcherna slut.... för ett tag iaf. Jag kan hjälpa de som behöver hjälp nu... btw är det någon här på foprumet som använder 3dsmax? Jag behöver hjälp att öppna en mdl fil ur half life. (zombie.mdl) och sedan byta filformat till antingen .3dsmaxformat eller .c4dformat. Snälla är det nån som kan hjälpa? Jag har tänkt gör zombie modellen till Half Life lite snyggare och verkligare (Inte för att zombies är verkliga men ni fattar ju....) Sedan möjligtvis att jag ska uppdatera några andra också (Inkl. att jag ska byta Mp5'an i HL till en "MP5 PDW" eller en "FNC Tactical N.A.T.O" så. Jag behöver alltså seriöst hjälp hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 kom igen nu vill se fler bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Jag kan inte fortsätta förän nån har hjälpt mig med mdl filerna måste ha dem för en ganska viktig grej hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Jag kan inte fortsätta förän nån har hjälpt mig med mdl filerna måste ha dem för en ganska viktig grej hehe. jag vet att vigge använder 3dsmax men det verkade krångla för honom så jag vet inte om hans funkar, men du kan fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 tack för tippset (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Tipset Ontopic: Hur orkar ni hålla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Det är kul helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts