DaVVo Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Asså... Jag har gjort en stuntfilm men den är rätt stor (84mb) så jag har ingenstans att ladda upp den... Då sa nån till mig att jag kunde lägga in en codec i den så den skulle bli mindre eller nåt sånt... Har ingen aning om vad han menade, undrar om nån kan vara snäll och förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ladda ner programmet VirtualDub och konvertera till DivX, så ska du se att den blir mindre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Vart kan jag ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Prova lite själv innan du frågar. http://www.virtualdub.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) varför kolla själv när du kan svara åt mig? Redigerad 6 november, 2003 av DaVVo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Hmm... Vad är det här för fel? "Not supported: Microsoft own US patent #6, 041, 345 on the ASF file format, preventing third party applications from extracting data from ASF files. ASF file format support was removed as of V1.3d at request of Microsoft and to avoid patent infringement claims, and such as VirtualDub no longer supports ASF. Please do not ask for versions that do." Betyder det att jag måste skaffa en äldre version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Programmet stöder inte ASF-filer. Så du får hitta en äldre version som gör det eller konvertera till något annat filformat som stöds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 7 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Ajdå... jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Du kan DivX:a den, divx.com Eller XviD, Xvid.net (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts