PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Jag kan vara på forums, jag kan posta på forums, och läsa på forums. Jag kan ladda hem saker, utan några problem, samma hastighet och allt sånt. Jag kan vara på MSN och prata. Kan vara på mIRC och prata... Men jag kan inte vara på "Vanliga" Hemsidor?!?! Det blir 404 Error när jag ska gå in på dom. Har testat 3 forums, alla fungerade. Har testat att prata med kompisar på både mIRC och MSN... Fungerade. Har testat 7 vanliga hemsidor, ingen fungerade... Vad är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 " vanliga hemsidor" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 " vanliga hemsidor" ?? www.google.com? ww.altavista.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ja, såna. Asså, alla "Icke-Forums", kallar jag för vanliga hemsidor. Jaja, allt löste sig medans jag var ute med hunden, tack iallafall... Tråden kan låsas nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 jag hade samma problem för någon timme sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts