Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Mitt Battlefield har slutat fungera! När man laddar en bana så går allt bra, utom tills det är någon centimeter kvar på laddningen, då hänger sig hela datorn. Enda utvägen då är strömbrytaren på datorn! Någon som vet vad som kan vara fel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 1. vilken patch har du 1.45 eller 1.5 den nya som du kan ladda ner på www.bfcentral.com eller så kanske inte banorna fungerar på nyapacharna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag har 1.5 (Nyaste alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Hm... Taskigt fall. Nej men, seriöst, min kompis hade nåt sånt problem, och han installerade om det. Då fungerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 hej jag har poroblem med bf1942 road to rome jag hittar inte crack till den ge mig ett namn på cracken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 inget crac hära "olaglit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 hej jag har poroblem med bf1942 road to rome jag hittar inte crack till den ge mig ett namn på cracken Läs reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts