PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jo... Nu är det så att jag vill få bort mappen i Favoriter, som kallas "Länkar". Jag tar bort den hela tiden, men den kommer tillbaka, automatiskt. Blir förövrigt samma sak om jag byter namn på den. Så... Nån som vet hur jag får bort det, med tanke på att jag inte använder den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Tror inte den går att ta bort, det är ju en system-mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jobbig som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Menar du "länkar >" som är vid adress fältet högst upp? isf, ta bort favoriterna där och sen, Visa -> verktygsfält -> länkar Dom försvan för mig då iaf EDIT: Om det är den i favoriterna, varför kan den inte vara där då? Redigerad 1 november, 2003 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jobbig bara. iofs så går ju inte jorden under, men vore skönt om jag fick bort den. Och ja, det är den i Favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 kolla i r egistren, brukar alltid vara nått sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts