Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag kommer lägga upp alla dom där på dump sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Yeah va tuff!! Här är några: Och här Kolla uteliggaren!! (Sniper) Eller här Vid tunneln från Staunton till SSV Bug Här 1. Korkad uteliggare 2. lol 3. Ser ut som han håller på att drunkna i grå lera 4. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 nu har jag lagt in alla dumparna på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Yeah va tuff!! Här är några: Och här Kolla uteliggaren!! (Sniper) Eller här Vid tunneln från Staunton till SSV Bug Här Hur sjutton fick luffaren sniper och hur kom du upp i taket på tunneln? J*vlar vilket hopp, hade du låg gravitations fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Top Secret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 nu har jag bestämt att mitt forum där nere ska vara dump sidans forum bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag kommer att skaffa bilder på gammla data spel! jätte gammla! och jag täncker fixa multiplayer dumpar från sof 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Skaffa lite bilder från CS Mp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag kommer att skaffa bilder på gammla data spel! jätte gammla! och jag täncker fixa multiplayer dumpar från sof 2 här har du en gammal bild. Jätte gammal! det är inte jag som har tagit den så jag tror inte du vill ha med den http://www.3dactionplanet.com/wolfenstein/...ages/wolf3d.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Åhh gammla wolfenstein!! Det är tråkigt men coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 här har du en gammal bild. Jätte gammal! det är inte jag som har tagit den så jag tror inte du vill ha med den http://www.3dactionplanet.com/wolfenstein/...ages/wolf3d.jpg vist kan vi ha den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 8 bilder har vi nu! gå med i mitt forum så kan ni ju diskutera om gta, nya spel, cs, etc vad ni vill kan ni prata om förutom nått dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Orkar inte vart precis medlem på GTA3forums.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 nu har jag skaffat en till bild kan inte ni skaffa lite roliga bilder från era spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har en bugg från GTA 2 MP när jag och Johan spelade igår men den går inte att ladda upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har en bugg från GTA 2 MP när jag och Johan spelade igår men den går inte att ladda upp!! skicka den till min hotmail då! patricka25@hotmail.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts