Wild_hawk Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag tänckte gjöra en dump hemsida där medlemarna där skickar in sina dumpar från olika spel vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Nja vet inte riktigt... kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Skulle vara kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jo, det kanske skulle kunna va nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 det låter rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 det låter rätt kul jag gjör en sida då ni får addressen snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag gjör en sida då ni får addressen snart! OK, pojken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 addresen är: http://groups.msn.com/Dumpersite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Skicka med ck.. och skrev skärm dumbar och inte bara dumbar.. annars va det bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Kanske kan bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Det är ju bara en MSN groups sida....3 MB per person..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Det är ju bara en MSN groups sida....3 MB per person..... nej ni skickar in länken där bilden ligger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Aja nu har jag reggat mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Aja nu har jag reggat mig iaf vem som helst kan skicka in en skärm dump från nått data spel! så det är bara att skicka till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 här är en cool dump! som kommer att finnas på min sida! ni kan lägga upp addresen på dumpen här om ni vill i stället för att skcika den till mig! Min dump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Här är MIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Här är MIN Hur kom du upp dit?? Måste testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tror jag flög me dodon eller en pansarvagn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 lol, Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Yeah va tuff!! Här är några: Och här Kolla uteliggaren!! (Sniper) Eller här Vid tunneln från Staunton till SSV Bug Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts