Valle-Ball Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 många alternativ va ? man blir nyfiken om nån gillar nåt annat uppdrag istället för the job, the driver, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 kan ej bestämma mig får svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: G-spotlight Kul att hoppa på taken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: G-Spotlight Håller med Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Hmm, de här uppdragen kommer jag inte ihåg vilka de är: death row the shootist shake down rub out Så jag väljer mellan Martha's mug Shoot och G-spotlight.... hmmm... det får bli G-spotlight då. Redigerad 1 november, 2003 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Dom här uppdragen kommer jag inte ihåg vilka de var: Death Row, Rub Out, Martha's mug Shoot. Någon som kan förklara vilka det var? Vote: G-Spotlight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Dom här uppdragen kommer jag inte ihåg vilka de var: Death Row, Rub Out, Martha's mug Shoot. Någon som kan förklara vilka det var? Vote: G-Spotlight! Martha's mug Shoot är väll iaf när man ska ta kort på en grabb och Candy Suxxx från ett höghus? Tror det. Sen får man FBI efter sig. filmstudiouppdrag. *Hoppas jag har rätt, hoppas jag har rätt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Dom här uppdragen kommer jag inte ihåg vilka de var: Death Row, Rub Out, Martha's mug Shoot. Någon som kan förklara vilka det var? Vote: G-Spotlight! Death row är när man ska rädda Lance på sopptippen och tar han till ett sjukhus Rub Out är när man tar över Diaz Mansion (Vercetti Estate) Vote: G-Spotlight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 det blev null vote för mig. Jag minns nämligene inte alla uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: the shootist Rolligt uppdrag . G-spotlight är roligt på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Rub Out är när man tar över Diaz Mansion (Vercetti Estate) Det uppdraget är ju nästan lika roligt som G-spotlight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts