Space Hunter2001 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 vad ska ni klä ut er till på hallowen jag bara undrar själv ska man vara vamp(MSG2) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 själv é man för gammal för sånt (och har vart i några år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 kjoll och BH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Halloween är fjantigt och i Sverige firar man det inte så mycket som man gör i USA. *edit* ett stavfel Redigerad 1 november, 2003 av Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
e_evil_mc Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Ehh.. inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag tycker att jag är för gammal... har dessutom gått i några år :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Ska klä ut mig som...mig själv.. orka med sånt här skit, det kommer från USA och där kan det stanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 nått som jag å mina kompisar kanske ska göra e att sätta på oss masker /typ scream/monster) och åka omkring på mopparna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag snor hellre godiset från barnen som knackar hos mig än att klä ut sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Ehh.. inget Asså,har vi en sorts blottare här? Kanske en liten Jan O junior? Själv tog jag på mig ett par boxerkalsonger,vita strumpor,ett par jeans en svart tröja och frisyr gele,så satt jag hemma och kollade på Matrix Reloaded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vem fan klär ut sig på halloween? Har aldrig gjort det, eller jo en gång i några minuter. Men funderar på att sätta på mig nån mask eller nåt och spring ut på baksidan och sen gå och ringa på mitt eget hus, fast mina föräldrar skulle bergis upptäcka att det var jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 slutade för 2 år sen då kom jag ihåg att jag köpt en äkta scream mask jag tycker kanske att du också ska sluta space hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Man får väl hålla på med sånt om man vill... Men... Orka. Dock tycker jag att Halloween är kul, med tanke på att det går lite annorlunda saker på TV, och det är lite småkul när man ser dvärgarna gå och tigga godis... Men själv gör jag inget, som jag skrev lite tidigare i detta inlägg: ORKA. Tycker även jag är något för gammal för sånt. Men fan va tråkigt det var i år då... Inte en jävel kom hit, eller till mina kompisar och tiggde. Jag ville ju kolla snett på folk igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Har aldrig klätt ut mig på halloween. (Och jag tänker inte göra det i år heller ) Jag tycker inte att vi ska fira halloween, det är en tradition från USA, inte från Sverige. I Sverige firar vi alla helgons dag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Har aldrig klätt ut mig på halloween. (Och jag tänker inte göra det i år heller ) Jag tycker inte att vi ska fira halloween, det är en tradition från USA, inte från Sverige. I Sverige firar vi alla helgons dag istället. måste tillägga jul-afton me tycker egentligen också de vi gör ju heller inte rätt, i usa klär dom ut sej till annat också. inte bara monster saker och sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Kommer inte klä ut mig! tycker hela halloween firandet i sverige är fånigt vi firar bara det för att USA gör det och för att affärerna tjänar pengar på att sälja plastmasker och pumpor Redigerad 1 november, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag har förövrigt aldrig heller klätt ut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Måste bara tillägga att Halloween ursprungligen kommer ifrån Irland, sen kom det till U.S.A och så slutligen hit där den bara som KalleR poängterar har kapitalistisk syfte! Fast fest ska jag gå på imorgon i alla fall. Edit: Idag... Redigerad 1 november, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Måste bara tillägga att Halloween ursprungligen kommer ifrån Irland, sen kom det till U.S.A och så slutligen hit där den bara som KalleR poängterar har kapitalistisk syfte! Fast fest ska jag gå på imorgon i alla fall. Edit: Idag... jag kom ihåg att varje år (när jag gick på mellanstadiet) hade vi halloween party vi hade de me klassen! då berättade man spökhistorier och tittade på en läskig film. fast man fick ju inte titta på filmer som man var tvungen att vara över 15 år, så man hyrde big mommas house i slutet gjorde man en spökkorridor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 jag kom ihåg att varje år (när jag gick på mellanstadiet) hade vi halloween party vi hade de me klassen! då berättade man spökhistorier och tittade på en läskig film. fast man fick ju inte titta på filmer som man var tvungen att vara över 15 år, så man hyrde big mommas house i slutet gjorde man en spökkorridor Gick på också på en sådan fest i femman, kvällen slutade med att jag slog ut båda framtänderna halft, så nu har man plast i halva framtänderna... har fortfarande kvar den gammla skrunkliga inbjudningen i en pärm... Lyckat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts