Arman Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Hehe fan vad komiskt att Zyber säger att han är en ny oseriös medlem och så är han en "äldre" forumit än hen själv. Medlemmarna har blivit jä*ligt kaxiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Medlemmarna har blivit jä*ligt kaxiga! Var det där riktat till mig eller till matte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ursäkta men jag tror du menar jävligt kaxiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Var det där riktat till mig eller till matte? Eller till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Till mig kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Du får inte hjälp snabbare av att du skriver 40 utropstecken. Fattar inte var alla nya oseriösa medlemmar kommer ifrån... du é ju rätt ny *EDIT* asså jag menar Zyber han var ju förut "TobbeH" Redigerad 3 november, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 du é ju rätt ny *EDIT* asså jag menar Zyber han var ju förut "TobbeH" Jag menade medlemmar som har id på typ över 3000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts