KalleR Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 finns firebird på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Vote: IE. Fast ibland använder jag en webbläsare som en kompis har gjort. Han har döpt den till "BLAH-browser", om ni undrade. Den är lite snabbare än IE, med tanke på att det endast finns: "Bakåt, Framåt, Uppdatera, Stopp, Hem" i den. Använder den när jag har lite problem med uppkopplingen, med BLAH så går det fortfarande lika fort att ladda sidor. jag minns att jag har gjort en Webbrowser en gång i tiden i VB6, den hade inbyggd mp3-spelare med playlist-support, och jag höll på att lägga in favoriter och hela skiten på den, men sen så la jag av med den, eftersom jag kom på att det ändå bara var onödigt har nog programmet någonstans på nån cd, ska nog ta fram det och ta en liten titt KalleR: nej, inte än... Redigerad 1 november, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 finns firebird på svenska? Nej. Tror inte det iaf. Eftersom den fortfarande är under utveckling ödslar dom nog inte tid på att översätta programmet. Men det är väldigt enkel engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 jo jag vet, har testat, har inga större svårigheter med engelskan heller. men det harde varit skönt med en skvensk version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 jag andvänder mozilla lite synd bara att man måste skaffa plugins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: IE Räcker för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag gillar inte Mozilla Firebird så mycket så jag använder Internet Explorer 6. Kan inte nån säga nån annan webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag gillar inte Mozilla Firebird så mycket så jag använder Internet Explorer 6. Kan inte nån säga nån annan webbläsare? Mozilla Firebird Med några extensions installerade klår den allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Men.. men... Inte Mozilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Sitter på Internet Explorer 5.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Mozilla, fantastisk bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 vigge89: jag håller på med en jag också, men jag har spelialicerat mig på en enda sida, fast det går att gå in på andra sidor också bilder: w1.650.telia.com/~u65013726/LD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 vigge89: jag håller på med en jag också, men jag har spelialicerat mig på en enda sida, fast det går att gå in på andra sidor också bilder: w1.650.telia.com/~u65013726/LD ser lite konstigt utan något "verktygsfält"? Men annars verkar den väl bra, men jag har ju inte testat den precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Vote: IE. Fast ibland använder jag en webbläsare som en kompis har gjort. Han har döpt den till "BLAH-browser", om ni undrade. Den är lite snabbare än IE, med tanke på att det endast finns: "Bakåt, Framåt, Uppdatera, Stopp, Hem" i den. Använder den när jag har lite problem med uppkopplingen, med BLAH så går det fortfarande lika fort att ladda sidor. Skulle du/han ha lust att släppa BLAH-browser till allmänheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 (redigerad) hittade min iaf, har laddat upp den: http://medlem.spray.se/vigge1989/up/web_explorer.exe Edit: sätt ett mellanrum ( ) efter så funkar det Redigerad 2 november, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Skulle du/han ha lust att släppa BLAH-browser till allmänheten? Haha, skulle han säkert, kan fråga honom när han går online på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Haha, skulle han säkert, kan fråga honom när han går online på MSN. eller så replayar han bara här med länk till nerladding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 vigge89, och du är 100% säker på att han är medlem på detta forum? Fakta: Han är inte medlem, så han kan inte svara här. Jag pratade med honom, och han håller på och bygger upp den lite. Kan lägga upp den här sen när han är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 vigge89, och du är 100% säker på att han är medlem på detta forum? Fakta: Han är inte medlem, så han kan inte svara här. Jag pratade med honom, och han håller på och bygger upp den lite. Kan lägga upp den här sen när han är klar. oj, balnda ihop dig med the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag tog inte med den eftersom jag inte trodde någon här på GTAsajten fortfarande använder den. Visserligen tror jag inte så många använder Lynx, men iaf. Du glömde MyIE2!!! :'( Vote: Annan(MyIE2) eller Mozilla Firebird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts