Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Ja, jag gillar att skapa undersökningar. Rösta på nu bara! Edit: Jag använder Mozilla Firebird Edit 2: Jag glömde Opera! Synd att det inte går att ändra i omröstningen. Redigerad 1 november, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 null vote Så du använder ingen webbläsare med andra ord? Själv använder jag Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 null vote Why? Om inte webbläsaren du använder finns med i listan så fanns ju alternativet "Annan webbläsare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Internet Explorer, vad använder du själv Zyber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 han kanske inte vågar skriva Vote:Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) mozilla, inget annat, där finns ALLT! irc, mail, webbläsare, composer m.m. m.m. EDIT: Du har glömt den första webläsaren!!!! Mosaic Redigerad 1 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 IE räcker gött för mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 EDIT: Du har glömt den första webläsaren!!!! Mosaic Jag tog inte med den eftersom jag inte trodde någon här på GTAsajten fortfarande använder den. Visserligen tror jag inte så många använder Lynx, men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Du har glömt den första webläsaren!!!! Mosaic Ah.. Mosaic, Netscapes förfader många minnen där! Men det är IE som gäller! Vote: Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: IE Duger väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: Internet Explorer Mozilla´s IRC hänger sig ju bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: IE Har ingen anledning att använda annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Har ingen anledning att använda annat Har du äns provat någon annan webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: IE Orka ha nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 kör med IE, testade firebird ett tag men tycket ej om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vote: IE. Fast ibland använder jag en webbläsare som en kompis har gjort. Han har döpt den till "BLAH-browser", om ni undrade. Den är lite snabbare än IE, med tanke på att det endast finns: "Bakåt, Framåt, Uppdatera, Stopp, Hem" i den. Använder den när jag har lite problem med uppkopplingen, med BLAH så går det fortfarande lika fort att ladda sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Mozilla Firebird 0.7 Den är ju så grymt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Mozilla Firebird 0.7 Den är ju så grymt bra!! Japp! Trots att den inte är färdig! (Nyaste versioen är ju som sagt 0.7) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts