orginal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Tjenahejsan... Har spelat Vicecity ett tag nu och har SLUT på uppdrag. Men jag har inte klarat spelet. - Hur gör man Kaufman uppdraget? - Hur får man sista telefonuppdraget? Jag hajar ingenitng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 vad heter taxi uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
orginal Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Följande har jag gjort: "18. Ken Rosenberg- The Lawyer -An Old Friend -The Party -Back Alley Brawl -Jury Fury -Riot 19. Juan Garcia Cortez- The Colonel -Treacherous Swine -Mall Shootout -Guardian Angels -Sir, Yes Sir -All Hands On Deck 20. Ricardo Diaz- Coke Baron -The Chase -Phnom Penh '86 -The Fastest Boat -Supply And Demand 21. Tommy Vercetti- Criminal Empire -Death Row -Rub Out -Shakedown -Bar Brawl -Copland -Cap The Collector -Keep Your Friends Close 22. Avery Carrington -Four Iron -Demolition Man -Two Bit Hit 23. Love Fist -Love Juice -Psycho Killer -Publicity Tour 24. Big Mitch Baker -Alloy Wheels Of Steel -Messing With The Man -Hog Tied 25. Assassination Missions- Phone Missions -Road Kill -Waste The Wife -Autocide -Check Out At The Check-In 26. Phil Cassidy -Gun Runner -Boomshine Saigon 27. Auntie Poulet- Haitians -Juju Scramble -Bombs Away! -Dirty Lickin's 28. Umberto- Cubans -Stunt Boat Challenge -Cannon Fodder -Naval Engagement -Trojan Voodoo 29. Boatyard Asset -Checkpoint Charlie 30. Cherry Popper Ice Cream Factory Asset -Distribution 34. Film Studio Asset -Recruitment Drive -Dildo Dodo -Martha’s Mug Shot -G Spotlight" Taxi uppdragen heter "31. Kaufman Cabs Asset -VIP -Friendly Rivalry -Cabmageddon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Du har gjort taxi uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts