Apan Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag behöver veta vilket program man behöver för att öppna ped.ifp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Menar du inte .fpl? Dom går i alla fall att öppna med anteckningar. Har du provat att öppna din fil med anteckningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 nej jag menar ped.ifp det har med rörelser att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Animationer? Animera gör man ju i modelleringsprogram i det här fallet borde det vara Z-modeller men jag vet inte hundra procent säkert för jag har aldrig använt zmodeller själv bara 3dsmax 6 och cinema4d men jag gissar på det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har .ifp-importer men inte förräns om en vecka..... Är till 3ds max 4 (tror jag) Jag har inte prövat om den funkar... men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts