Topp3 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jo... min förra mus var helt dum i huvudet och hackade och höll på, så igår köpte jag en ny mus. Så nu till frågan: Hur raderar jag musens drivrutiner(eller vad det heter)? Ja, jag är n00b när det gäller datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) gå in i enhetshanteraren, finns funktion för att avinstalera där Redigerad 31 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Start -> Inställningar -> Kontrollpanelen -> mus kolla där nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Kontrollpanelen -> Mus -> Maskinvara -> Markera rätt mus och välj Egenskaper -> Drivrutin -> Avinstallera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Kontrollpanelen -> Mus -> Maskinvara -> Markera rätt mus och välj Egenskaper -> Drivrutin -> Avinstallera Tack så mycket! Jösses, f*n va läbbigt med en mus som funkar som den ska. Redigerad 31 oktober, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts