Vicha^GTA Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Titta.. I början där väljér man språk sén så ska man öppna nåt skit , kanske én bil mén jag kan inté ladda én bil HÈLLÈR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Kan du förklara vad ditt problem är så man förstår det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicha^GTA Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 När man slår upp editorn så kommer det upp en ruta blablabla.... Högst upp åt vänster väljer man språk då tar jag ju engelska men under språket å det så ska man loada nån fil. Vilken mapp ska jag loada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 vilken j*vla editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Du ska öppna handling.cfg i GTA VC\data mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicha^GTA Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Shysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts