Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag fick nyss ett Nintendo GameCube men jag vet inte vilket spel jag ska köpa... Har någon ett tips på vilket spel som är värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Resident Evil 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 The Legend Of Zelda: The Windwaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Resident Evil 2! ok... mer...! Är Zelda bra på GameCube... vad jag tror så är N64:s Zelda spel mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 ok... mer...! Är Zelda bra på GameCube... vad jag tror så är N64:s Zelda spel mycket bättre! ..NJa.. Men du ska ha Biohazard 0 (Resident Evil Zero) .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Nope testade Windwaker, det är MYCKET bättre än Ocarina of Time och Majora's Mask.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 The Simpsons - Hit & Run!!!! det släpptes idag... det måste du ha Arman! verkar vara som GTA fast The Simpsons i Springfield Ska önska mig det när jag fyller år... 6 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Luigis Mansion eller Super mario sunshine är jätteroliga (om man är 6 år gammal och precis har lärt sig läsa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 F-Zero GX !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag föreslår Resident Evil 0,Zelda:WW,Super Smash Bro's och Star Wars Rebel Strike(Kommer snart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 jag har: Need for speed hot pru.. va de nu än heter bond night fire NHL-hits mario... kan rekomendera nightfire och need for speed (behövs inga kommentarer som, spelen är rätt gamla du har ska faktiskt köpa true crime of LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 The Simpsons - Hit & Run!!!! det släpptes idag... det måste du ha Arman! verkar vara som GTA fast The Simpsons i Springfield Ja... just det ja! Jag älskar Simpsons! Tack för tipset... ska köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Ja... just det ja! Jag älskar Simpsons! Tack för tipset... ska köpa det! Det var så lite så Yeah!!! Min 600:de post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Medal of Honor: Frontline.... det är ganska kul.. (tycker iaf jag hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts