Vicha^GTA Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 1. Vissa séjér att dén é laggig- è rén dé? Éllér Bror dét bara på éns Connéction? Jag har bredband 10 MBit/s 2. Kan ni gé méj länkén? till modén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 1. ja, det laggar 2. www.mtavc.com ( har det hänt nåt med ditt tagentbord? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hèhè lol =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicha^GTA Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Néj Mén jag gillar att skriva såhär: 1. Jag har én till fråga! När jag kör onliné på gta då chrashar dét héla tidén! Ska jag ladda nér nån patch éllér? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Néj Mén jag gillar att skriva såhär: 1. Jag har én till fråga! När jag kör onliné på gta då chrashar dét héla tidén! Ska jag ladda nér nån patch éllér? Det går inte att göra något åt att det brukar krascha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicha^GTA Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Nån inne på spelet sa nåt om en patch.... tyckte jag såg nån som skrev det. Men asså det crashar sej var 5:e minut... Så jag disconnectar typ héla tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Ja det krashar ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicha^GTA Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Men asså finns det några som jobbar med såna patchar nu? ALLA där ute snälla försöka göra en patch som fixar det! //:huh:\\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts