Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Va coolt me att det ska vara ett fotbolls lag på vice city!! Tänk att sitta på en fotbolls arena och snipra målvakten om det går!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag tror nog att dom menar Football inte fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 precis d tror jag med men d vore läckert att få i uppdrag av motståndarlaget att snipra quarterbacken eller ägarn som sitter i vip båset =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Man kommer lugnt få i uppdrag an Bj Smith att döda en av dem som har gjort hans liv helt snett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag håller med fablenine tänka vad grymt att skuta en spelare under en match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 En sak jag gillar me Gta Vc e att man kan gå på DISCO ! Daddy Dj, let´s take me to the party...... "Här kommer han ! Discokungen: Perkav i sin Inferno !" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag håller med fablenine tänka vad grymt att skuta en spelare under en match Komma i en helikopter och snipra!...vore coolt!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 låter svin coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 aaaaaaahhh alla dessa nya grejer gör ju att man längtar ännu mer!!!! det fanns ju en fotbollsarena i gtaIII och jag trodde självklart att man skulle göra nåt där men nähä, d skulle man inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Den var inte solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts