HeaL Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Satt och seplade med Esperato , Chaufor och Kung - food och så var det en fuskare och en störande litet object Fsukaren namn på servern var: Mr.Jacksson och den andras namn var Andreas som sa samt fula ord som är kränkande och massa mer så jag tycker att ni ska kicka dom eller banna dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Är de en ängel da HeaL?? Du har aldrig sagt fula ord?? Onödig topic, det finns något som kallas PM eller mail Redigerad 31 oktober, 2003 av SF_COOL_SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Ibland kan det vara jobbigt när folk fuskar.. och det är inte bara på gtasajten´s server det fuskas på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Det är töligt att när folk fuskar på MTA. Man skjuter som fan på dom men dom dör inte. sen skjuter dom 5 skott så är man dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Det är töligt att när folk fuskar på MTA. Man skjuter som fan på dom men dom dör inte. sen skjuter dom 5 skott så är man dö Sant jag stog och sköt som ett cp på en tjuv och han sjuter mig typ 2-4 gånger så e jag död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 fan heller Heal eller tror det var Chuffor som sköt 25! crome shotgun skotter på jackson och dog inte + sköt jag M60 vid sidan av han på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 fan heller Heal eller tror det var Chuffor som sköt 25! crome shotgun skotter på jackson och dog inte + sköt jag M60 vid sidan av han på han du ska vrara tyst du mörda ju mig hela tiden och när jag sköt dig sådog du inte men då skjöt jackson på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 det e enkelt du suger fett i MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Det finns värre saker än fuskare i mta. Det är lama idioter som suger korv och anklagar alla andra för fusk. Det där att man kan fylla någon med ett antal magasin, och sedan dö på 4 skott beror nog på lagget i mta, tror jag... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Det finns värre saker än fuskare i mta. Det är lama idioter som suger korv och anklagar alla andra för fusk. Det där att man kan fylla någon med ett antal magasin, och sedan dö på 4 skott beror nog på lagget i mta, tror jag... eller? nu borde alla ta de lilla lugna några fuskar för att utan fusk skulle dom inte kunna döda er tänk så grabbar! dom fuskar för att kunna döda er, för att ni är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 MTA kan aldrig bli säkert mot fusk. Stunt server är bättre på det sättet att man inte kan döda varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts