guardian Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag har tänkt att gå el-teknik ända sen sjuan och i år är det val. hoppas jag kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Hår iof i åttan Hihi, kunde inte sluta skratta åt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Ska läsa natur antagligen, behöver bara höja betyget med 50p tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 shit! var på öppethus vid jJohn Bauer förra veckan... dom startade skolan förra året.. och då var det låga betyg... typ 100 bara.... nu, ett år efter ligger dom på 200 :'( blir jävligt svårt att höja sig.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 shit! var på öppethus vid jJohn Bauer förra veckan... dom startade skolan förra året.. och då var det låga betyg... typ 100 bara.... nu, ett år efter ligger dom på 200 :'( blir jävligt svårt att höja sig.... (:!!! 200 är väl ingenting? 12g och 4vg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag hade tänkt läsa Industriell design...! Bli arkitekt eller designer på Volvo... heligt är det! Hoppas du kan få deras bilar att ha två fungerande lampor! Det är ju ytterst ovanligt på nya volvobilar nu för tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Hoppas du kan få deras bilar att ha två fungerande lampor! Det är ju ytterst ovanligt på nya volvobilar nu för tiden! Det är väl inte designerns fel om volvo misslyckas med elektroniken men det är ju därför man kör Mazda (eller viper ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Välj Naturvetenskap med inrikting på matematik och datorkunskap så får ni en bred utbildning och samtidigt fördjupning inom IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 200 är väl ingenting? 12g och 4vg? mm.. men det e va gränsen ligger på... sen e det ju 200+ som söker.. och bara 25 pers kommer att komma in.. så man måste ha mycket högre ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 MP Linjen i Tumba. Gymnasiet ligger mittemot Grafiskt Centrum och är asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Naturvetenskaplig. Bra val inför framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 shit! var på öppethus vid jJohn Bauer förra veckan... dom startade skolan förra året.. och då var det låga betyg... typ 100 bara.... nu, ett år efter ligger dom på 200 :'( blir jävligt svårt att höja sig.... Det kan fan inte stämma.. Jag hade 190p (4VG resten G) Tänk på att SO är 4betyg i 1.. jag kom in så det visslade om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Btw ska läsa på Hvitfeldska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Det kan fan inte stämma.. Jag hade 190p (4VG resten G) Tänk på att SO är 4betyg i 1.. jag kom in så det visslade om det.. asså 200 poäng är väl 8 vg resten g? (8*10+8*15=200) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Det kan fan inte stämma.. Jag hade 190p (4VG resten G) Tänk på att SO är 4betyg i 1.. jag kom in så det visslade om det.. Vi har våra SO betyg utspridda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Var nån Från "It-Gymnaiset" i skolan idag. Verkade bäldigt kul där. man väljer 40% av kurserna själv (fast dem har inte Latin som språk :'( ville fan lära mig det) och man får en bärbar dator under studietiden!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Såg på framtids gymnasiet i götebord, en av deras argument var att man fick använda lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts