Jump to content

Spök historier!

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pico=Bra också,fast alla kommer säkert kalla mig vapen idiot och sånt fast om jag inte har fel så fanns inte M4A1 under Vietnam.De hade väl M16? :angry:

Ja M16 uppfanns under kriget så du har helt rätt. M4:an är en modifierad version av M16 som är till för SWAT opperationer och skulle aldrig ha används i krig även idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna historie är en uppföljning av "Den slutgiltiga kampen".

För er som inte läst tidigare "avsnitt" av den här berättelse rekommenderas göra det på sida 1 i den här topicen.

Den slutgiltiga kampen del:3

Gubbmonstret lyckades med sina sista krafter resa sig upp och dra upp en av sina knivar ur en zombiekropp. Han högg gång på gång efter zombieledaren (Fru Arnoldstéin) men missade. Till sist drog Fru Arnoldstéin kniven ur gubbmonstrets hand och högg tillbaka. Kniven pressades in genom hans öppna mage och punkterade ena lungan. Gubbmonstret fick nu ännu svårare att andas och försökte att ta sig till dörren för att komma ut. Han snubblade över döda zombies flera gånger. Han hörde Fru Arnoldstéins fotsteg och stönande komma närmre och närmre. Gubbmonstret nådde dörren.

- Jag har klarat det! Stönade gubben, medans han öppnade dörren.

Han fick ett hårt slag i ansiktet så att han föll ihop på golvet. Vargliknande monster sträckde på sig vid dörren. Gubben bytte gestalt till sin normala så han kunde springa snabbare. Han reste sig och försökte ta sig till övervåningen men

även trappan var bevakad av monster.

Gubben röt till och slog mot en kvarstående zombie så att den bara degade ihop.

Vargmonstren och Fru Arnoldstéin gick närmre och närmre bakom gubben.

Först nu började gubben bli orolig, han tog en död zombie och slängde mot ett vargmonster. Varg monstret grabbade tag i zombien som kommit flygande och manglade den till små köttbitar. Gubben försökte förgäves krypa ut ur ett fönster men lyckades inte komma ut innan en varg liknande figur drog i hans ben.

Han kände att han måste göra något innan vargen bröt av benet på honom,

han kollade snabbt mot en bänk i närheten och såg ytterligare en kniv.

Han drämde till vargmonstret i ansiktet så den slungades mot väggen och haltade se'n mot bordet och tog tag i kniven. Ytterligare ett par monster försökte komma åt gubben men när han tog kniven och svingade blev vargarna rädda.

Gubben gick sakta mot dörren medans han höll koll på alla monster.

Han nådde dörren och sa.

- Ni vargar har inte en ända jäv*a chans mot oss människor!

Sammtidigt som han vände sig och tänkte gå ut ur dörren så slog en hård näve genom hans mage. Han kollade upp och såg Fru Arnoldstéin.

Han kom på att han hade ju glömt att dra ut kniven han hade fått i magen tidigare.

Han slet sig loss från Fru Arnoldstéins grepp men fick en smärta eftersom hon slagit sig igenom hans mage. Han förde in sin hand i sin mage och lyckades dra ut kniven ur lungan. Han hånflinade mot Fru Arnoldstéin och slog upp kniven rakt in genom hennes huvud. Fru Arnoldstéin föll till golvet sammtidigt som vargmonstren hoppade sig över gubben och började dra loss stora stycken från hans kropp.

Gubben var nu bara en pöl av blod och köttbitar men nånting hände i en av köttbitarna. Vargarna kollade fundersamt och undrade vad det kunde vara. En stor lång lakritsstäng flög upp ur köttbiten. Den högg tag i en varg och krossade den som om den vore en liten trästicka. De andra vargarna flydde där ifrån.

Lakritsstängen grävde sig ut från huset och för ner under jorden där den nu bott i

alla dessa år och nu väntar den på att få sätta tänderna i DIG[/size=1]

Slut.... muahahaha! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan vad petigt då! <_<

Jo fattar du inte att detta är världhistoriens största misstag eller? :huh:

:P

-=Den Gröna Handen=-

Det var en pojke som sov över hos sin mormor.

Mitt på natten vaknade han och kände att han var tvungen att pissa så han gick ner till nedervåningen där toaletten var. När han kom in på toaletten såg han till sin förskräckelse vad som låg på golvet.

Ett par byxor!!!

Han skrek till och hängde upp dom på en krok.

Sen vände han sig om och såg då en fasansfull syn.

I handfatet låg det en bomullstuss!!!

Han tog upp den och skulle slänga den i toaletten då han såg en grön hand på toalettlocket.

Han blev inte rädd och tog tag i handen och spolade ner den. Sen pissade han.

När han kom upp så skulle han berätta för sin mormor vad han hade varit med om men till sin fasa så hittade han inte henne i byrålådan där han trodde att hon sov. Han började frustrerat leta efter henne. Han letade överallt, i garderoben, under bordet, på TV:n, bakom bokhyllan men hon var spålöst försvunnen. Helt slut slängde han sig i sängen och där stötte han imot något. Det var han mormor men något var inte som det skulle, hon hade nåt grönt på kroppen. Han blev helt stel av skräck när han upptäckte vad det var, ett grönt nattlinne!!!

Han började skrika och skrika tills han blev galen och dödade sin mormor.

Han sprang ut på gatan där det stog ett gäng som tyckte att han va ful så dom slog ner honom och skickade honom till ett mentalsjukhus.

Det sägs att han snor andras nattlinnen och dödar dom extremt brutalt.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stallion's Spökhistora #1

Det var en gång två bankrånare som hade rånat en bank.Så nu var dem på flykten från polisen,när dem åkte förbi en gruva som var en liten turist attraktion tänkte dem att dem kunde gömma sig dig nere.Ca 100 år tidigare hade det blivit ett gruvras i den gruvan så alla som var där inne fastnade och man hade aldrig hittat dem.Så dem gömde bilen och sprang ner i gruvan,när dem väl var nere i gruvan så tänkte dem att dela på sig så att om polisen hittade en av dem skulle den andra få pengarna.Efter ett tag springande så märkte rånare#1(Vi kallar han Lennart) ett grönt ljus från en del av gruvan,så han gick dit och såg en massa personer som hoppade runt en gryta, han la också märke till att deras kläder var typiska för början av 1900-talet.Efter ungefär 5 min så såg en av dem han tittade på han,då pekade personen mot Lennart, då tittade alla andra mot Lennart.Då vart Lennart rädd och började springa därifrån, sen efter ca 1 min springade träffade han rånare#2(Urban) då märkte Lennart att Urbans ansikte lyste grönt och hans ögon var grönlysande så han knuffade ner Urban och började springa mot utgången.Lennart sprang till polisen och sa att han hade gjort rånet, för han var rädd.Efter det berättade han för polisen som först skrattade åt han,men sen tillslut gav dem upp och skickade ner en grupp av 3 personer ner dit,och dem kom aldrig tillbaks.Numera är den gruvan stängd och det sägs att folket Lennart såg där fortfarande är där inne.

The End

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer mitt bidrag

Skogsarbetarnas yxa

Det var en gång två skogsarbetare som hette Freuder och Bulten,dom var ute och gjorde sitt daglioga jobb,att arbeta i skogen,dom högg ner träd och skyddade naturen från danskar och annat som är farligt för sveriges skogar,men en dag när dom hadde jobbat extra länge var dom trötta och dom gick vilse,dom hittade helt enkelt inte väge hem utan gick åt helt fel håll,det enda dom hadde var varandra, en ryggsäck full med müssli,2 porrmagasin och såklart.....YXAN <_<

Dom traskade för att hitta nånstans att slå läger över natten,dom hittade en mysig glänta med 2 stenar,där satta dom sig och frossade müssli och läste i porrmagasinen,men rätt som det var sa Freuder "Jag måste gå och lätta på trycket" "Det är okej" Mummlade Bulten och hostade för han satta müsssli halsen.När han hostat färdigt och bläddrade till nästa sida hörde han ett knak bortifrån skogen "Herre jävlar vad var det?" SKrek han,"Vad är det?" Skrek Freuder."Det knakade i skogen!" sa Bulten,"Äh det är väll nån dansk" "Nej men allvarligt,jag hörde ett knak" "MEN!,Vart fan är min yxa?" utbrast Freuder,"inte vet jag,du tog väll med den när du pissade?","ja det gjorde jag men ja....aaaaaah"

Freuder? Freuder?FREUDER!,Äh,han gick la och hyrde sig en dragster eller något,Splat,AAAAAAJ!!!

Det var altså yxan som hadde egen vilja!,nej det var det inte,Det var Freuder hela tiden,han skrek bara AAAAAAAAAH! för att vecka misstankar mott nått annant,för Freuder var ingen människa,Freuder var en DANSK! :huh:

HAPPY HALLOWEEEN! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor