GTA3 freak Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ju lättare ju mer man spammar. Men det låter faktiskt ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Kan man inte ha nåt att dom mer avancerade medlemarna får mindre... Typ 0-500 Posts (50sek) 500-1000 Posts (45sek) 1000+ (40sek) `? Om det blir så får jag ta och posta på, så jag får över 1000 posts Jag orkar inte vänta 5 sekunder mer för att posta ännu ett inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Kan man inte ha nåt att dom mer avancerade medlemarna får mindre... Typ 0-500 Posts (50sek) 500-1000 Posts (45sek) 1000+ (40sek) `? Tror inte det går att göra så med IPB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 LoL blakke.. Visste du inte att admin/mods inte har det.. Jag märkte det ganska fort.. Jo, men jag har ju alltid varit admin så jag har ju aldrig märkt någon skillnad jämfört med en "vanlig" medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Blaque: Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Kan man inte ha nåt att dom mer avancerade medlemarna får mindre... Typ 0-500 Posts (50sek) 500-1000 Posts (45sek) 1000+ (40sek) `? Då kommer ju kanske dom som har postat lite börja skriva mer för att få posta snabbare. Då blir det ju mer spam, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Då kommer ju kanske dom som har postat lite börja skriva mer för att få posta snabbare. Då blir det ju mer spam, eller? Jo, så tänkte jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kan man inte fixa så att man kan börja skriva på det, men inte klicka på port reply, så drygt om man ska skriva ett lång inlägg +att man tjänar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts