the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag vill inte ha det, kul att sitta och vänta i 1 minut för att få skriva ett svar. Bara drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Det är ganska bra andä fast 40-30 secunker skulle va bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag tycker tiden ska vara vid 40 eller 30 sek istället, en minut är verkligen lång tid då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Flood control har ett syfte (som ni säkert redan vet ) och det är att söla ner/tråka ut spammare. Ska kanske sänka gränsen till 40 sekunder... om jag är riktigt snäll... (gränsen ligger på 50 sekunder nu, inte 1 min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 men det är nästen en minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Så farligt är det inte att sitta o vänta i 50sek.. Och man väntar i regel inte så länge.. 50sek brukar det ta att läsa igenom en topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 beror inte det på hur stor topicen är, om man har svarat på ett inlägg, man ser en ny topic och ingen har svart, då får man ju sitta och vänta i 50 sekunder, dryyygt. Ni kan ju sänka lite iaf... snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag tycker att en flood control på ca en minut är lagom. Själv har jag aldrig haft problem med detta, det har inte hänt en enda gång att jag fått upp meddelandet om att de femtio sekundrarna inte har gått. Vad kan det bero på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Jag tycker att en flood control på ca en minut är lagom. Själv har jag aldrig haft problem med detta, det har inte hänt en enda gång att jag fått upp meddelandet om att de femtio sekundrarna inte har gått. Vad kan det bero på... Att du inte vet svaret på någons frågor? Men Admins har väl ingen flood control? Jag får upp det ibland när jag har svarat på en precis och svarar på en annan som nästan inte har några inlägg. Det är lite jobbigt men inte så jättemycket. Redigerad 1 november, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 För mig händer det ganska ofta att jag tvingas vänta, det är ganska jobbigt... Flood control ska inte avaktiveras, men jag tycker tiden borde sänkas... Blaque: Var det inte så att super members, mods och admins hade mycket kortare tid på flood control? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Hmmm... hände nyss för mig... jobbigt Men jag tycker som Zyber att den inte ska avaktiveras men tiden borde sänkas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag tycker att en flood control på ca en minut är lagom. Själv har jag aldrig haft problem med detta, det har inte hänt en enda gång att jag fått upp meddelandet om att de femtio sekundrarna inte har gått. Vad kan det bero på... Admins har väl inte "Flood control"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 tycker att de är bra som de är men de kvittar om de endras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Admins har väl inte "Flood control"? Det är säkert därför Blaque aldrig har fått upp ett sånt meddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Admins har väl inte "Flood control"? Ehm, är det så det är. När jag tänker efter stämmer det nog...:"> Jag tror i alla fall att det inte vore särskilt lyckat att ta bort flood control, som Hultenius skrev har den ju en klar mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Men att sänka den till 20-30-40. En spammare tråkas väl fortfarande ut för dom brukar posta mycket snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Blaque: hehe Jag tycker det är bra . Om den inte skulle finnas tänk vad mycket spam det skulle ha funits när spam forumet fanns. Tänk dig vardagssnack den skulle varit låst för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 LoL blakke.. Visste du inte att admin/mods inte har det.. Jag märkte det ganska fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Admins har väl inte "Flood control"? eko.... Ganska roligt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Kan man inte ha nåt att dom mer avancerade medlemarna får mindre... Typ 0-500 Posts (50sek) 500-1000 Posts (45sek) 1000+ (40sek) `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts