dolken Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Hej! Jag har ett jätteproblem mitt gta3 funkar ej! när jag startar spelet så säger den att det ska vara minst 12mb video minne men jag har ju 128mb geforce5200 och en pentium på3.2ghz och 1024mb ram.Jag kör med win98andra utgåvan.När jagkör uppgraderingen tillgrafikkortet så hänger säg datan.men det funkar hos en kompis.hjälp mig s n ä l l a!! /Fredrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 är det köpt eller nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Det är köpt laddar aldrig ner spel det är fel tycker jag spelet fick med på köpet efter en hård förhandling mvh Fredrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Det är köpt laddar aldrig ner spel det är fel tycker jag spelet fick med på köpet efter en hård förhandling mvh Fredrik måste du skriva en hälsning hela tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 måste du skriva en hälsning hela tiden?? han kanske vill vara trevlig för att han ska få hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 ursäkta om man försöker va lite trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 kan nån komma på vad det är för fel när inte gta3 kommer igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) prova 3d analyzer kan funka.. men men, det är en vild gissning Redigerad 4 november, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Samma sak hände för mig när jag körde den i min nya dator. Men när jag körde GTA3 på min gamla dator funkade det! Det är rena magin med vissa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Kan nån komma på hur jag ska få gta3 att funka på min p4 2.66ghz 1024ram geforce5200 250gb hd s n ä l l a n å n s o m v e t hur jag får det att funka utan att bilden fladrar har tagit bort trains eller vad det nu heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 måste du skriva en hälsning hela tiden?? Vad är det med dig? Det är väl inget fel med att vara trevlig och skriva en hälsning?! dolken: Jag vet tyvärr inte hur du ska göra för att få GTA3 att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Lösningen var klurig 72mhz skärmen 8.1b run time directx sedan skall man stänga ner alla virusprogram och brandvägar. sedan ska man ställa in virtual memory till min1534 max 3000. och sedan ska man starta om datan och sen köra in directx 9.0b run time sen funkar det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 det jag skrev det gäller till geforcefx5200 td 128mb och geforcefx 5600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 jag har fått reda på att gta3 och vice city krånglar med geforce korten. gta3 och vice city ska fungera bäst med radeon och abit korten med minst 256mb grafikminne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 jag har fått reda på att gta3 och vice city krånglar med geforce korten. gta3 och vice city ska fungera bäst med radeon och abit korten med minst 256mb grafikminne Stämmer nog rätt bra. När jag körde med mitt gamla Radeon 7000 så hackade det visserligen men grafiken såg bra ut. Nu med GF5600 flyter det på men det finns några grafikbuggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts