GTA-Freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Varför Varför??? när man startar VC så kommer man till title skärmen på en gång och sen står den och händer ingenting.. ....Har updaterat grafik kortet, har prövat med Deamon tools. men näe det ska tametusen inte funka. Det verkar som om det inte kan börja att läsa från cd..TROR JAG!! MEN NI MÅSTE SVARA!FORT SOM FAAN!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 varför måste vi svara fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 varför måste vi svara fort? han kanske är spelsugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 " har prövat med deamon tools" dvs, du har laddat ner det och det förklarar allt KÖP DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Freak Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 JAG HAR INTE LADDAT HEM DET!!!!!Jag provade deamon tools för att jag hade prövat allt annat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 I deamon tools laddar man .bin / .cue filer, och om du nu har vc i det, så har du ju laddat hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Freak Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag hade inga val så jag använde mig av cloneCD och Gjorde en ISO fil av (DEN RIKTIGA CD.N) och använde Daemon tools.men det funkade inge vidare. En fråga: jag använder mig av Win ME!Funkar VC i det??För hos mina kompisar är det Xp och där fungerar det utmärkt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Freak Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 NÅN SOM VET HUR MAN GÖR SÅ ATT TITLE SKÄRMEN (där det står Grand Theft Auto:Vice City) INTE KOMMER UPP NÄR MAN STARTAR SPELET!!!!(det kan fixa mitt problem!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts